Novo Raiffeisen Mobilno Bankarstvo (RMB) uskoro obilježava treći rođendan te će tim povodom banka nagraditi najlojalnije RMB klijente. O unapređenjima ove aplikacije, pogodnostima za klijente te digitalizaciji u Raiffeisen banci, kao i planiranim aktivnostima banke u narednom periodu, razgovarano je sa Edinom Hrnjicom, članom Uprave Raiffeisen banke.
Digitalizacija i održivost su dvije izuzetno aktuelne teme u poslovanju. Na koji način ih Raiffeisen banka povezuje?
U današnjem vremenu u svim velikim kompanijama su dominantna dva strateška promišljanja, a to su upravo digitalna transformacija i upravljanje održivošću. Digitalne tehnologije nude mogućnost pozitivnog doprinosa naporima organizacije ka kreiranju održivije društvene zajednice. Kada je riječ o Raiffeisen banci, u ovom kontekstu ne govorimo samo o pružanju proizvoda ili usluga putem digitalnih kanala, nego o promjeni kompletnog poslovnog modela. Pored veće efikasnosti i diferencijacije na tržištu, na ovaj način ostvarujemo jedan od naših najvažnijih ciljeva a to je poboljšano iskustvo naših klijenata.
Uz inovacije i prilagođeno poslovanje, posvećeni smo dostizanju ciljeva održivog razvoja. Digitalizacija nam, uz značajan trud i kreativnost omogućava pozitivniji utjecaj na okoliš. Tako recimo, korištenje naših digitalnih usluga, uključujući RMB, smanjuje potrebu za printanjem i korištenjem papira što zasigurno ima povoljne efekte na okoliš. Dakle, svoju učinkovitost i održivost postižemo tako što pored ostvarenja ekonomske vrijednosti uvijek u obzir uzimamo ekološke i društvene utjecaje naših poslovnih aktivnosti.
Kao jedan od tržišnih lidera Raiffeisen banka potiče promjene i nameće nove trendove u bankarstvu. Možete li se kratko osvrnuti?
U 30 godina koliko već poslujemo na ovom tržištu pionir smo u brojnim aspektima našeg poslovanja, nastojimo svakom našem klijentu pristupiti na prilagođen i personalizovan način, a digitalizacija pred nas postavlja zadatke da kreiramo inovativne proizvode i usluge. Tako smo prije dvadeset godina klijentima ponudili uslugu Internet bankarstvo za pravna lica, a nakon toga smo na ovom tržištu uveli i usluge Internet bankarstvo za fizička lica, Mobilno bankarstvo te Bankarstvo na Viberu. Raiffeisen je prva banka koja je omogućila plaćanje putem beskontaktne narukvice te pametnim telefonom kroz uslugu m-plati. Ujedno, među prvima smo ponudili mogućnost online apliciranja za kredite i kartice, a sada je ta paleta znatno šira. Ove usluge štede vrijeme, ali i novac naših klijenata obzirom na nižu cijenu za realizaciju naloga nego u poslovnici Banke.
Jedna od Raiffeisen digitalnih usluga je Raiffeisen Mobilno Bankarstvo na čijem unaprjeđenju konstantno radite te klijenti prepoznaju kvalitet i praktičnost ove aplikacije. Koji su to noviteti koje biste mogli izdvojiti kada je riječ o RMB-u?
Veoma smo ponosni na RMB aplikaciju te na činjenicu da je prema mišljenju korisnika ova aplikacija najbolje ocijenjena na našem tržištu. U proteklom periodu smo uslugu Raiffeisen Mobilno Bankarstvo obogatili dodatnim funkcionalnostima.
‘Plati kontaktu’ je funkcionalnost koja omogućava prijem i slanje novca kontaktima iz imenika telefona na brz i jednostavan način. Također, putem RMB aplikacije klijenti sada mogu vršiti plaćanja u inostranstvo, te otkazati neprocesirane naloge. I nećemo tu stati, i dalje radimo na unaprjeđivanju i usavršavanju kako ovog digitalnog kanala tako i ostalih.
Da li ste pripremili neke posebne pogodnosti za korisnike RMB aplikacije?
Do kraja ove godine traje nagradna igra za postojeće korisnike Raiffeisen Mobilnog Bankarstva koji naprave minimalno jednu transakcijuu periodu trajanja nagradne igre, kao i za nove i postojeće klijente banke koji se registruju i aktiviraju ovu aplikaciju. Nagrade se dodjeljuju na sedmičnom i mjesečnom nivou i zaista su atraktivne, te prilagođene digitalnim trendovima kao što je i sama RMB aplikacija.
U ovom mjesecu obilježavamo treći rođendan nove RMB aplikacije te ćemo tim povodom nagraditi najlojalnije RMB klijente. Dana 19.11. ove godine ćemo nagraditi klijente koji su u periodu od 20.11.2021. do 30.09.2022. godine napravili najveći broj naloga putem RMB, koji su se najviše puta prijavili u aplikaciju te koji su imali najveći promet putem ove aplikacije.
Koje su planirane aktivnosti Raiffeisen banke u narednom periodu?
Kao odgovoran bankar i dalje ćemo raditi na tome da klijentima ponudimo inovativne proizvode i usluge kao dio podrške njihovoj transformaciji ka održivoj budućnosti. Pratimo trendove i želje naših klijenata uz težnju da budemo proaktivni kada je riječ o unapređenju naših proizvoda i usluga kako za fizička tako i za pravna lica. Spomenuo bih i veoma važan segment malih i srednjih preduzeća u smislu digitalizacije te smo sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj potpisali ugovor za uspostavljanje nove kreditne linije za unaprjeđenje konkurentnosti ovog segmenta klijenata kroz ulaganje u automatizaciju i digitalizaciju – Go Digital in BiH. Kada govorimo o iskustvu klijenata, želim spomenuti i proces transformacije naših poslovnica koje će klijentima ponuditi sasvim drugačije iskustvo.