FlixMobility u 2019. preveo 62 miliona putnika, rast za 37%

0
59
Globalan rast od 37%: Prevezeno 62 miliona putnika u 2019. godini

Kontinuiranim rastom na postojećem tržištu i novim tržištima globalno, FlixMobility omogućio je pouzdano, prihvatljivo i održivo putovanje za više od 62 miliona putnika u 2019. godini, što je rast od 37% u odnosu na 2018. godinu.
Povezujući ljude diljem 30 zemalja, FlixMobility mreža obuhvaća 2.500 destinacija koje pokrivaju FlixBus diljem svijeta i FlixTrain u Njemačkoj i Švedskoj te posljednje akvizicije Kamil Koça i Eurolinesa (Transdev grupa).
“U samo sedam godina uspjeli smo postati najveći globalni autobusni prijevoznik s više od 400.000 dnevnih veza prema mnogobrojnim destinacijama”, izjavio je André Schwämmlein, osnivač i CEO FlixMobility grupe.

U regiji snažan rast i razvoj

Bosna i Hercegovina te CEE S regija kojoj pripadaju još Hrvatska, Slovenija i Srbija također bilježe snažan rast i razvoj u 2019. godini. Dok Bosna i Hercegovina bilježi rast broja putnika od 150%, Hrvatska bilježi već 1,4 miliona zadovoljnih putnika, a Srbija i Slovenija bilježe daljnji snažan razvoj otvaranjem novih međunarodnih linija.
Nakon ulaska na tržište BiH 2017. godine povezivanjem Sarajeva sa Slovenijom i Njemačkom, daljnje širenje nastavlja se početkom 2019. godine kada kreću prve linije iz Mostara i Međugorja, dok se u novembru 2019. Sarajevo snažno povezuje s Budimpeštom, Pragom i Bratislavom. Te iste godine u julu otvoreno je tržište u Srbiji, a Beograd je povezan sa Zagrebom, Dalmacijom, Ljubljanom, a nešto kasnije i Budimpeštom.

Međunarodni rast i razvoj

Krajem 2019., FlixMobility grupa proširila se na Istočnu Evropu ulaskom u Ukrajinu te akvizicijom najvećeg autobusnog prijevoznika Kamil Koç. U SAD-u, FlixBus je aktivan još od 2018. godine te je tokom prošle godine proširio poslovanje na države poput Floride, New Yorka, Oregona, Texas a i Washingtona. Akvizicijom Eurolinesa, FlixMobility je dodatno ojačao.
Novo desetljeće donosi daljnje ambiciozno širenje mreže ulaskom FlixBusa u Južnu Ameriku i Aziju. Ovo globalno širenje podržano je ulaganjima investitora u ljeto 2019. kada je FlixMobility grupa uspješno završila F krug finansiranja. Novi investitori, poput TCV i Permira te dugoročni investitori poput HV Holtzbrinck Ventures, ušli su u strateško partnerstvo s FlixMobility grupom, što je omogućilo još brži rast i razvoj.

FlixTrain & FlixCar

Za mnoge FlixMobility i FlixBus znače isto. Međutim, uz FlixBus brand postoje još FlixTrain lansiran u Njemačkoj u 2018. godini te FlixTraina u Švedskoj krajem 2019. godine čime se brand FlixTrani internacionalizirao, a tu je i mogućnost najma zelenih autobusa u pojedinim zemljama prepoznatljivim po FlixCharter brendu koji je preveo 1 milion putnika od 2015. godine.
Krajem 2019. godine lansiran je i FlixCar u Francuskoj koji će uskoro biti dostupan i u drugim zemljama. Pružajući uslugu jednostavne platforme za dijeljene vožnje, tzv. carpooling, FlixMobility grupa osigurat će jednostavan i prihvatljiv pristup novim, mnogobrojnim destinacijama.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here