Wizz Air, jedna od evropskih aviokompanija sa najbržom stopom rasta i vodeći avioprijevoznik u centralnoj i istočnoj Evropi danas slavi jedinstven jubilej – stoti avion u svojoj floti.
Obilježavajući ovaj uspjeh, u Budimpešti je predstavljen novi izgled jednog super efikasnog aviona tipa Airbus A321 i, u skladu sa sve većim uticajem WizzAira u zajednicama u kojima posluje, najavljena je i Wizz Air fondacija koja će se usmjeriti na četiri različite oblasti: zdravlje, obrazovanje, brigu o djeci i pomoć u nepogodama.
Za samo 14 godina od početka poslovanja, Wizz Air je dostigao flotu od 100 aviona, ponudivši zaista niske cijene za više od 155 miliona putnika učinivši tako letenje dostupnim većem broju ljudi nego ikad. Wizz Air će nastaviti razvijati svoju mrežu i stimulisati zanemarena tržišta nižim cijenama, vođen ambicijom da postane jedna od pet vodećih aviokompanija u Evropi.
Razvojni planovi Wizz Aira u budućnosti zasnovani su na porudžbini koja uključuje dodatnih 268 najmodernijih aviona koji će biti isporučeni do 2026. Zahvaljujući njima, flota će imati skoro 300 aviona, prevozit će 100 miliona putnika godišnje uz podršku tima koji će činiti 10,000 kolega. Snažna posvećenost digitalizaciji će u isto vrijeme omogućiti Wizz Airu da još više usmjeri pažnju na korisnika i da učini svoje poslovanje još efikasnijim.
Moderna flota WizzAira u kojoj je prosječna starost aviona samo 4,6 godina osnovna je vrijednost poslovnog modela ove aviokompanije koji podrazumijeva ultra niske tarife, zajedno sa karakteristikama revolucionarnog Airbusa A321, najefikasnijeg uskotrupnog aviona u upotrebi. Veći broj sjedišta u poređenju sa avionom Airbus A320 znači da je Airbus A321 efikasniji i u skladu sa principima zaštite čovjekove sredine. (ušteda od 10% po jedinici u poređenju sa avionom tipa Airbus A320).
Do 2023. godine 75% WizzAir-ovih putnika prevozit će Airbus 321. Naredni korak ka promjeni počet će 2019. godine kada će Wizz Air preuzeti prvu pošiljku od 256 aviona iz Airbus A320neo familije, aviona koji imaju motore naredne generacije, a koji će doprinijeti daljoj uštedi od 10% po jedinici, čak i u poređenju sa trenutnim avionom tipa Airbus A321ceo. Avion će imati motore Pratt & Whitney PW1100G-JM, sa najtišim motorom koji je najviše u skladu sa principima zaštite čovjekove sredine u svojoj klasi, a koji će doprinijeti unaprijediti sagorijevanje najmanje 16% u poređenju sa modelom A321ceo.