Hey Reilly oživio klasična remek-djela za Instagram generaciju

0
1092
Umjetnik Hey Reilly je, koristeći Samsung Galaxy Note 10+, dao novi izgled nekim od najčuvenijih klasika umjetnosti

Miljenik modnog svijeta, umjetnik Hey Reilly je, koristeći Samsung Galaxy Note 10+, dao novi izgled nekim od najčuvenijih klasika umjetnosti. Legendarna djela Van Goga, Botičelija i Da Vinčija ponovo su oživjela u 21. stoljeću i postala dio digitalne kolekcije u potpunosti prilagođene Instagram generaciji.
Digitalna remek-djela obuhvataju: ‘Selfi portret’, ‘Damu sa mops-žabom’, ‘Zagonetni osmijeh’, ‘Djevojku sa crvenim nosom’ i ‘Veneru od Osmijeha’, dostupne su ovdje za preuzimanje.
Reilly, koji se bavi modnim dizajnom i ilustracijama, jedan je od najistaknutijih digitalnih umjetnika današnjice, prepoznatljiv po spajanju mode i likovne umjetnosti, a njegova djela našla su se u kampanjama mnogih vrhunskih brendova, kao što su Moncler, Calvin Klein, Nike i Vogue Italia.

Hey Railley navodi da je humor sastavni dio njegove umjetnosti

Koristeći svoje profile na društvenim mrežama kao izložbeni prostor, Reilly ima za cilj da približi ove slike široj publici, kao i da inspiriše pratioce da preispituju pojam umjetnosti i način na koji se ona danas stvara, dijeli i konzumira. U prilog tome govori i činjenica da je hešteg #art na Instagramu, samo tokom 2019.godine, iskorišten više od 334 miliona puta.
“Moj Instagram profil je kao galerija gdje dijelim svoje radove, a Note10+ konačno me je oslobodio monitora i miša, tako da čitav proces podignem na viši nivo. Humor je sastavni dio moje umjetnosti i ukoliko ova kolekcija nekoga natjera da stane i nasmije se, ja ću biti sretan čovjek”, istakao je Hey Railley.
Tokom čitavog kreativnog procesa korišten je Samsung Galaxy Note 10+, a Reillyje tom prilikom testirao – S Pen olovku, multifokalnu kameru, AR Doodle funkciju, profesionalni softver za uređivanje video sadržaja, brzo punjivu bateriju i do 1TB interne memorije.
“Galaxy Note je omiljen među korisnicima jer kombinuje moć i produktivnost sa jedinstvenim funkcijama osmišljenim tako da podstaknu kreativnost i inovativnost”, rekao je Milan Vujović, direktor odjeljenja za advertajzing i korporativnu komunikaciju kompanije Samsung Electronics.