JYSK pokrenuo najveću globalnu kampanju za zaposlenje novih šefova prodavnica

0
444
3.000 rukovodilaca prodavnica JYSK-a pomoći će pri zapošljavanju 2.000 budućih kolega

U februaru 2021. godine kompanija JYSK je dostigla cilj od 3.000 prodavnica širom svijeta. Kako bi to proslavio i nastavio ostvarivati put ka novom cilju od 5.000 prodavnica, kreće u dosad najveću kampanju za zapošljavanje.
I u Bosni i Hercegovini JYSK traži nove radnike. JYSK u BiH trenutno posluje sa25 prodavnica, a u narednih godinu dana je u planu otvaranje još četiri nove.
Kampanja će se komunicirati interno i eksterno putem medijskih kanala kao što su LinkedIn, Facebook, Instagram i YouTube sa oglasima, video zapisima i kvizom, a sve pod sloganom ‘Želite li se pridružiti našem timu od 3.000 rukovodilaca prodavnica?’.
Rukovodioci prodavnica su ponosni na to što su učestvovali u kampanji, a na pitanje šta bi poručili novim budućim kolegama, Lejla Polić, rukovodilac prodavnice iz Sarajeva je poručila: Donesi predanost, čekaju te mogućnosti! I to je u JYSK-u zaista tako. Trud se prepoznaje i nagrađuje i moj put u JYSK-u je jedan od takvih primjera.

Veliko istraživanje sprovedeno među rukovodiocima prodavnica

Ko su najbolji primjeri na koje treba da se ugledate ako razmišljate o promjeni posla ili novoj poziciji? Naravno, oni koje već rade na sličnim poslovima u vama poželjnoj kompaniji i koji su uspješni u svom poslu.
Upravo odgovore na takva pitanja dalo je međunarodno istraživanje sprovedeno krajem 2020. godine među 3.000 rukovodilaca JYSK prodavnica, koje je poslužilo kao podloga za osmišljavanje koncepta kampanje. U BiH je u istraživanju učestvovalo19 rukovodilaca prodavnica koji već upravljaju svojim timom. Ovo jedinstveno istraživanje pomoglo je JYSK-u da sazna još više o tome koje se osobine i hobiji podudaraju sa osobinama tipičnog rukovodioca prodavnice u JYSK-u kako bi privukli najbolje kandidate koji će se pridružiti velikoj JYSK porodici u ostvarivanju novog plana ekspanzije od 5.000 prodavnica.
“Rezultati sprovedenog istraživanja naučili su nas nešto novo o rukovodiocima prodavnica, njihovim hobijima i interesima, te postavili čvrste temelje za kampanju koja će, vjerujem, privući mnogo kvalitetnih kandidata i novih kolega“, izjavila je Jadranka Čulo Petrovčić, rukovoditeljica ljudskih potencijala u JYSK-u Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija.

Neke od zanimljivosti o rukovodiocima JYSK prodavnica:

– Prirodan je vođa, vođen rezultatima, pozitivan, odlučan, uvjerljiv i spreman na rizik.
– Rukovodilac prodavnice u JYSK-u u prosjeku ima 29 godina i 14 godina obrazovanja.
– 90% rukovodilaca održava kondiciju i živi aktivno.
– 86% rukovodilaca je zainteresovano za kuhanje.
– 63% svih rukovodilaca prodavnica u JYSK-u ima partnera sa kojim živi u zajedničkom domaćinstvu.
– 93% rukovodilaca zanima uređenje interijera.
(Izvor: JYSK)