Kampanja za prve pletene i tkane biloborde sa logom Coca-Cole u finalu festivala u Rimu

0
1277
Coca-Cola pleteni tkani bilbord

Kampanja za prvi ručno pleteni i tkani bilbord sa logom svjetski poznatog brenda Coca-Cola ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji kreativna upotreba medija.
Ovo je prvi put da je jedna kampanja sa ovog područja ušla u finale ovog prestižnog festivala.
Kampanju su zajedno realizovale agencije UM i McCann Beograd, članice I&FMcCann Grupe, kojoj pripada I McCCann Sarajevo I UM Sarajevo, dličan je primjer kako mediji mogu da se koriste na inovativan i nekovencionalan način, a da to istovremeno bude dobro osmišljeno i kreativno. Upotreba jednog klasičnog kanala, kao što je bilbord, kombinovana je sa nestandardnim formatom pletenog, odnosno tkanog biloborda, čime je postignut efekat miksa tradicionalnog i inovativnog.
“Ući u finale na jednom ovako renomiranom festivalu je zaista velika čast, kako za tim koji je radio na projektu, tako i za cijelu agenciju”, kaže Dubravka Urošević, Regional Account Director agencije UM.
Festival globalnih medija među najznačajnijim je manifestacijama medijske industrije. Na ovogodišnjem festivalu, koji će biti održan u Rimu, učestvovat će neki od najpoznatijih predstavnika i stručnjaka iz oblasti komunikacija. Ugledan žiri dodijelit će nagrade kampanjama koje su na inovativan način koristile različite medijske kanale. Imena pobjednika bit će objavljena na završnoj svečanosti 14. maja u Rimu.