Najpoželjniji poslodavac u Bosni i Hercegovini za 2021. godinu je dm drogerie markt, rezultati su ovogodišnjeg istraživanja mišljenja bh. javnosti kojeg provodi portal MojPosao.ba, a u kojem je sudjelovalo 11.000 ispitanika iz cijele zemlje.
Među 500 kompanija nominiranih za najpoželjnije poslodavce, dm je pobjednik u čak tri kategorije: u ukupnom poretku, gdje već nekoliko godina zaredom ova kompanija ponosno osvaja titulu ‘Najpoželjniji poslodavac u BiH’, u sektoru maloprodaje, ali i u posebnoj kategoriji ‘Najinkluzivniji poslodavac’, uvedenoj ove godine.
Dobar odnos poslodavca prema zaposlenicima, pozitivno radno okruženje, sigurnost zadržavanja posla, visina plata te visok kvalitet proizvoda i usluga faktori su koje su glasači prepoznali da dm posjeduje i njeguje, te je na osnovu njih vodećoj drogerijskoj kompaniji u BiH titula ‘Najpoželjnijeg poslodavca’ uručena već osmi put.
“Izuzetno smo sretni i ponosni što radimo u poslovnoj zajednici koja potiče kreativnost i odgovornost, a ujedno izuzetno brine o svojim zaposlenicima i podržava njihov profesionalni i osobni razvoj. Posebno je zadovoljstvo što naš pozitivan poslovni ambijent prepoznaje šira javnost, zahvaljući kojoj smo do sada više puta osvojili ovu prestižnu nagradu Najpoželjnijeg poslodavca, koja nam je uvijek i stimulans da dobrim poslovnim praksama opravdamo status i u narednim godinama. Također, raduje nas što smo ove godine prepoznati i kao Najinkluzivniji poslodavac, koji pruža jednake mogućnosti za zapošljavanje i razvoj prihvaćajući individualnost svakog pojedinca”, izjavila je Emina Musić iz Razvoja ljudskih resursa kompanije dm.
Podsjetila je kako je zbog pandemije i ova godina dm-u, kao i drugim poslovnim subjektima, donijela brojne izazove, no da je briga o zaposlenicima, i u 15. jubilarnoj godini poslovanja dm-a u BiH, uvijek bila na prvom mjestu.
Kako otkrivaju organizatori Izbora, najveći broj osoba koje su glasale za dm ne radi trenutno u toj kompaniji (60%), a o uslovima rada u dm-u su saznali od zaposlenika kompanije, što potvrđuje da su zaposlenici najbolji ambasadori jedne kompanije i koliko je brend poslodavca bitno graditi kako prema javnosti, tako i interno.
Podsjećamo, cilj istraživanja, koje je provedeno 15. godinu zaredom, bio je otkriti percepciju građana o kompanijama kao poslodavcima, odnosno za koju kompaniju bi građani željeli raditi, a sve s ciljem da se kompanije dodatno motivišu da ulažu u brend poslodavca i u upravljanje ljudskim potencijalima.