Koton primijenio u Sarajevu i Tuzli nove tehnologije usmjerene na rast prodaje

0
4021
Turski trgovački modni lanac Koton vizuelno osvježio svoje prodavnice u Sarajevu i Tuzli

Lider u prodaji informatičke opreme u Bosni i Hercegovini IMTEC d.o.o. uspješno je proveo projekat primjene NEC tehnologije specijalno namijenjene za povećanje broja kupaca i rast prodaje u shopping prostorima poznatog turskog trgovačkog modnog lanaca Koton u Sarajevu i Tuzli.
U prodavnice Kotona u Sarajevo City Centru i u tuzlanskom Bingo Mallu instalirana su po tri NEC ekrana veličine 46“ u jedan video zid.
”Svakako da displeji imaju utjecaja na samoga kupca pa samim tim i na prodaju. Često se dešava da kupci određeni artikal tek primijete baš na displeju koji možda nisu uočili u prodajnom prostoru. U tom slučaju traže da im se ponudi taj isti artikal. Sve to, osim estetskih prednosti, u konačnici značajno utiče i na povećanje prodaje“, kažu u kompaniji Koton.
“Ovo je prvi put da smo angažirani sa ciljem da unaprijedimo segment prodaje jednog poznatog trgovačkog lanca putem NEC tehnologije. Sve novitete asortimana i promotivne aktivnosti se komuniciraju na ovakvom jednom ekranu, koji je kristalno jasne slike, te dobre rezolucije i spektra boja. Ekran je certificiran za rad 24/7, odnosno non-stop“, kazala je Safija Hadžić, direktorica prodaje IMTEC Solutions, divizije kompanije koja nudi napredna poslovna rješenja.
Osnivač kompanije Koton, Yilmlaz Yilmaz sa svojom suprugom Gulden otvorio je prvu prodavnicu 1988. godine sa 75 kvadratnih metara. Njih dvoje ‘udarili’ su temelje današnjoj kompaniji i modnom brandu Koton. Danas Koton ima preko 8.600 zaposlenih i više od 500 radnji u 24 zemlje.