Mastercard uvodi dvije nove usluge – PressReader i Digital Bodyguard

Obje usluge prilagođene potrebama krajnjih korisnika su dostupne korisnicima Mastercard Premium kartica iz Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine

0
574
Mastercard je već dugo brend koji međusobno povezuje ljude i njihove strasti

Mastercard istraživanje* pokazuje da kupci sada smatraju iskustva koja kompanije pružaju podjednako važnim koliko i njihove proizvode i usluge, jer 77% ispitanika želi iskustva iz kojih mogu naučiti nešto novo, a 83% njih želi iskustva koja su fokusirana na fizičko blagostanje.
Mastercard je već dugo brend koji međusobno povezuje ljude i njihove strasti, pružajući im mogućnost da započnu i proslave neprocjenjiva iskustva, a ovog ljeta, kompanija uvodi dvije nove, jedinstvene usluge prilagođene potrebama krajnjih korisnika – PressReader i Digital Bodyguard. Obje usluge su dostupne korisnicima Mastercard Premium kartica ** iz Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine i zadovoljavaju potrebe savremenih digitalnih korisnika za jedinstvenim iskustvima u zemlji i inostranstvu.
PressReader, jedinstveni i sveobuhvatni globalni digitalni kiosk, pruža korisnicima pristup najboljim svjetskim publikacijama na sve teme, na 64 jezika i iz 127 zemalja širom svijeta, u isto vrijeme kada ta izdanja stignu na kioske. Počevši od 15. jula 2021. do 30. juna 2022. godine, korisnici Mastercard Premium kartica imaće pristup usluzi PressReader i mogućnost da preuzmu i pročitaju do 15 izdanja bilo kojih domaćih ili inostranih novina ili časopisa na mjesečnom nivou i to potpuno besplatno.
Usluga koja je više usredsređena na fizičku sigurnost i dobrobit, Digital Bodyguard, pruža korisnicima Mastercard Premium kartica pristup relevantnim, primjenljivim i pravovremenim informacijama o svim mogućim rizicima, uz odgovarajuće savjete o bezbjednosti kako da ih izbjegnu, ma gdje se nalazili, kod kuće ili u inostranstvu. Bez obzira na to da li se sprema oluja ili se dešavaju nepredviđene okolnosti, korisnici u realnom vremenu dobijaju obavještenja o okolnostima na koje trebaju obratiti pažnju, uključujući i aktuelne mjere predostrožnosti protiv virusa Covid-19 i ograničenja putovanja, uz posebne savjete bezbjednosnih stručnjaka o koracima koje treba preduzeti.
Također, korisnicima je na raspolaganju SOS funcionalnost za dobijanje opštih savjeta vezanih za bezbjednosne situacije, odnosno događaje. Korisnici Mastercard Premium kartica moći će da koriste ovu uslugu potpuno besplatno od 15. jula 2021. do 30. juna 2022. godine
“Pandemija je primorala ljude da preispitaju šta je to što im je ključno kad su sama iskustva u pitanju, a brendove da preispitaju kako da im to pruže. Uz naš stalni fokus na digitalne tehnologije kao intuitivno sredstvo koje ljudima pruža mogućnosti da kreiraju i proslave trenutke i uspomene koje su zaista neprocjenjive, zaista smo uzbuđeni što dodajemo PressReader i Digital Bodyguard servise u našu ponudu jedinstvenih usluga, na šta su naši korisnici već navikli“, rekla je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga u kompaniji Mastercard.
Uvođenje ove dvije nove usluge dopunjuje spektar usluga povezanih sa putovanjima koji su na raspolaganju korisnicima Mastercard Premium kartica iz Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, a koji već uključuje besplatan pristup poslovnim salonima na aerodromima u Beogradu, Sarajevu i Beču, jedan dan besplatnog parkinga na beogradskom aerodromu i brzu traku za kontrolu pasoša na istom aerodromu.
Za više informacija o uslugama PressReader i Digital Bodyguard, posjetite www.mastercard.ba.
__________
* Rezultati prveMastercard studije Istraživanje o neprocjenjivim iskustvima, jul 2021
** Usluge su dostupne korisnicima sljedećih kartičnih proizvoda:
• Srbija: Mastercard Platinum, World Elite i Business World kartice – PressReader i Digital Bodyguard;
• Crna Gora: Mastercard World, Gold, Platinum, Commercial kartice- PressReader;
• Bosna i Hercegovina: Mastercard Gold, Platinum, World Elite, Commercial kartice – PressReader i Digital Bodyguard.