Već treću godinu zaredom, u saradnji sa domaćim i regionalnim partnerima, Mercator kreće sa novim, devetim valom kampanje ‘Moji brendovi, naše vrijednosti’. Cilj ove kampanje je ujedinjavanje jakih brendova ijačanje partnerske saradnje kako u BiH tako i u zemljama regije gdje se isti projekat uspješno realizuje već više od 3 godine.
Sa novim valom počinje i nova nagradna igra, u kojoj ćemo najsretnije kupce obradovati sa 10 električnih romobila i 10 električnih bicikala.
“Mercator BH nastavlja pratiti svjetske trendove zaštite okoline i podrške zdravom načinu života, te smo se i ovaj put izborom nagrada usmjerili na globalni trend dizanja svijesti o zaštiti okoliša ali i zdravog načina života. Sretni smo jer naši partneri, dobavljači, prepoznaju jačinu projekta koji pored benefita na lokalnom tržištu daje jaku regionalnu sinergiju kroz Mercator grupu u regiji. Kroz projekat ‘Moji brendovi’, naši kupci mogu uživati u kupovini po povoljnim cijenama i imati priliku da osvoje jednu od ovih veoma atraktivnih nagrada”, izjavila je Irena Miličević Vukoja, direktorica sektora marketing i PR.
Nagradna igra traje od 17.06. do 11.08.2021. i mogu učestvovati svi kupci koji ostvare minimalnu kupovinu u vrijednosti od 30 KM i više u Mercator prodavnicama, sa minimalno jednim artiklom koji je na policama i u katalogu označen oznakom ‘Moji brendovi’.
U narednom periodu na policama Mercator prodavnica potražite brendove sa oznakom Moji brendovi sa posebnim naglaskom na brandove Sarajevsko pivo, Cedevita, Fruc, Radenska i Čipi Čips. Nakon kupovine popunite kupon, ubacite u predviđenu kutiju, sačuvajte račun i učestvujte u nagradnoj igri.