
Nakon Volkswagena i njemački BMW odlučio se za promjenu svog loga. Doduše, novi logotip BMW-a zadržao je isti oblik, ali njegov dizajn ima novi pristup – bez tradicionalnog crnog oboda i simbolično označava tranziciju ka električnim automobilima.
Središnji dio još uvijek ima plavu i bijelu boju bavarske države. Font je nešto drugačije oblikovan, a vanjski prsten sada ima ravan dizajn u bijeloj boji.
Novi, restlizovani logo bavarskog proizvođača automobila prvi put je viđena na električnom BMW i4 Conceptu, koji je imao online premijeru 3. marta.
Kako je navedeno, tom modernizacijom žele se približiti mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu. Prethodno je BMW svoj logo redizajnirao 1997. godine.
“Stari crni prsten je uklonjen po prvi put, a novi logo simbolizira mobilnost i užitak u vožnji”, rekao je Jens Thiemer, viši potpredsjednik u BMW-u.

Paralelno s glavnim logom BMW-a bit će modernizirani i logotipi M odjela, kao i električne verzije s logotipom ‘i’. Karakterističan je zajednički dvodimenzionalni moderniji pristup.