NESCAFÉ se obvezao da će imati kafu iz 100% odgovornog uzgoja do 2025.

NESCAFÉ ove godine obilježava i 10. godišnjicu od pokretanja NESCAFÉ plana s ciljem da do 2025. godine ima 100% odgovornog uzgoja i to u ambalaži koja se može reciklirati ili ponovo upotrijebiti

0
329
NESCAFÉ, jedan od najpoznatijih brendova kafe, slavi svoj 83. rođendan

NESCAFÉ, jedan od najpoznatijih brendova kafe, danas slavi svoj 83. rođendan. Prema istraživanjima, svaka sedma šoljica popijene kafe na svijetu je NESCAFÉ, čija se receptura pomno prilagođava lokalnim tržištima.Tako, bh. građani uživaju u brojnim okusima iz NESCAFÉ asortimana – od pjenastih cappuccino napitaka, snažnih espresso okusa, do instant kafe vrhunske arome.
“Konzumaciju kafe povezujemo uvijek s kofeinom, dok šoljica kafe sadrži i čitav niz aktivnih supstanci koje joj daju specifičan miris i okus, ono nešto, zbog čega je omiljeni napitak. Prava blagodat kafe leži u tome što osim kofeina sadrži brojne biološki aktivne spojeve, a neki imaju snažnu antioksidativnu aktivnost, njih čak 1.000 pridonosi aromi kafe. Neki kafu piju upravo zbog prepoznatljivog okusa, a neki da dan napune energijom. Pored toga, kafa ima i jako dobar efekat na naše zdravlje. Povoljno djeluje i na održavanje adekvatne tjelesne mase te, između ostalog, prevenira kardiovaskularne bolesti, dijabetes i želučane žučne kamence“, istaknula je Koraljka Novina Brkić, nutricionistica kompanije Nestlé.
NESCAFÉ ove godine obilježava i desetu godišnjicu od pokretanja NESCAFÉ plana, a koji u cilju ima da do 2025. godine ima 100% odgovornog uzgoja i to u ambalaži koja se može reciklirati ili ponovo upotrijebiti. U fokusu je i kontinuirano poboljšavanje učinkovitosti i poljoprivrednih praksi, te omogućivanje poljoprivrednicima da budu plaćeni po vrhunskoj cijeni za kavu iz održivog uzgoja. Dugoročni cilj jeste ostvarivanje nulte stope emisije stakleničkih plinova do 2050. godine.
“U trenutku kada obilježavamo deset godina uspješnog provođenja NESCAFÉ Plana, želimo odati priznanje svim svojim partnerima koji su doprinijeli implementaciji ovoga programa – od poljoprivrednika koji su uzgajali i pažljivo brali odabrana zrna kafe, preko znanstveno-istraživačkih centara koji su svakoj mješavini pridružili najbolji okus, do naših stručnjaka koji su nas savjetovali u poljoprivrednim praksama i, u konačnici, potrošačima koji su nas svojim izborom podržali u očuvanju budućnosti kafe“, istaknula je Gordana Dragičević, Brand Manager, dodavši kako je NESCAFÉ nedavno proširio asortiman na bh. tržištu smanjim pakiranjem NESCAFÉ Gold Crema, kremastim napitkom i NESCAFÉ Gold Espresso napitkom intenzivnog okusa.
Nestlé će objaviti novi i prošireni putokaz održivosti brenda NESCAFÉ prije kraja godine, te će nastaviti raditi na poticanju snažnijeg i održivijeg sektora kafe.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here