Nestlé: Prodaja u 2022. porasla 8,4% i iznosi 94,4 milijardi CHF

0
378
U prognozi za cijelu 2023. godinu Nestlé očekuje organski rast prodaje između sedam i osam posto

Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate za 2022. godinu. Ukupna prodaja u 2022. godini porasla je za 8,4 posto u odnosu na prethodnu godinu i iznosi 94,4 milijardi švajcarskih franaka (CHF). Organski rast dostigao je 8,3 posto, sa realnim internim rastom (RiG)od 0,1 posto i rastom cijena od 8,2 posto, što odražava značajnu inflaciju troškova.
U prognozi za 2023. godinu Nestlé očekuje organski rast prodaje između šest i osam posto i rast marže operativne dobiti između 17 i 17,5 posto. Očekuje se da će se osnovna zarada po dionici u stalnoj valuti povećati.
Ciljevi za 2025. godinu su potvrđeni: očekuje se održivi organski rast prodaje i povratak na osnovnu maržu operativne dobiti od trgovanja u rasponu od 17,5 do 18,5 posto.

Prodaja na nivou Grupe

Po kategoriji proizvoda, Purina PetCare sa svojim premium brendovima Purina Pro Plan, Purina ONE i FancyFeast, pružila je najveći doprinos organskom rastu. Rast prodaje hrane za bebe dostigao je dvocifrenu stopu, sa značajnim doprinosima širom geografskih područja i brendova. Konditorski proizvodi zabilježili su visok jednocifren rast, među kojima se naročito ističe brend KitKat, sezonski proizvodi i ključni lokalni brendovi. Prodaja vegetarijanske i hrane na bazi bilja u Evropi predvođena GardenGourmet proizvodima, nastavila je rasti dvocifrenom stopom.
Organski rast iznosi 8,3 posto. Cijene su porasle za 8,2 posto, što odražava značajnu inflaciju troškova. Realni interni rast (RiG) je bio pozitivan od 0,1 posto u poređenju sa 2021. godinom, uprkos ograničenjima u snabdijevanju, te zahvaljujući poduzetim aktivnostima optimizacije portfolia.

Zona Evropa

U izazovnom okruženju, Zona Evropa je pokazala otpornost i posvećenost dugoročnim investicijama. U Ukrajini, Nestlé je najavio investiciju od 40 miliona švajcarskih franaka za novi proizvodni pogon u regiji Volyn. Zona je zabilježila povećanje tržišnog udjela u prodaji konditorskih proizvoda, hrane za bebe i hrane za kućne ljubimce.
Organski rast iznosi 7,2 posto, uz rast cijena od 6,4 posto, dok je RIG bio otporan na 0,9 posto, uprkos ograničenjima u lancu snabdijevanja.