NLB Banka: Penzioneri mogu podići penzije od 8 do 12 sati ili da ovlaste nekoga

0
1062
NLB Banka pojasnila kako penzioneri mogu podići penzije i druga socijalna primanja tokom vanrednog stanja

Početkom slijedeće sedmice kreće isplata penzija te NLB Banka d.d. Sarajevo svoje klijente penzionere žele informirati o načinu na koji mogu podići svoje penzije.
NLB Banka je u skladu sa preporukom Agencije za bankarstvo Federacije BiH, klijentima iznad 65 godina starosti (primarno penzionerima) omogućila preuzimanje penzija i drugih socijalnih primanja. Iz Banke navode da penzioneri mogu preuzeti svoje penzije i druga primanja dolaskom u poslovnice banke u periodu kada je dopušteno kretanje, odnosno od ponedjeljka, 6. aprila do petka 10. aprila u periodu od 8 do 12 sati.
Banka stoga moli klijente da u tom periodu prednost daju penzionerima, a i oni će organizovati posao na način, da prednost imaju klijenti koji dođu po svoje penzije.
Za one penzionere koji ne mogu doći u poslovnicu Banke, Agencija za bankarstvo FBiH je donijela posebnu preporuku, kojom banke mogu omogućiti isplatu sredstava sa računa korisnika bez neophodnog odlaska u poslovnicu banke, putem jednokratne punomoći. Punomoć prema preporuci Agencije za bankarstvo FBiH, ne mora biti ovjerena kod nadležnih organa i važi samo za jednu novčanu transakciju. Punomoć mora sadržavati: ime i prezime, JMBG, broj lične karte, adresu i kontakt telefon penzionera i opunomoćenika. Na njoj treba biti jasno naveden iznos gotovine koji se podiže i da je jednokratna punomoć. Takvu jednokratnu punomoć penzioneri trebaju potpisati navodeći datum i mjesto.
Da bi se potvrdila autentičnost dokumenta, banka će telefonski kontaktirati svakog vlasnika računa i sa njima provjeriti sve podatke na dokumentu. Banka će također praviti bilješke ovog poziva i iste sačuvati uz isplatni listić, kao i skenirane lične dokumente, original punomoći i/ili Rješenja o samoizolaciji ukoliko je klijentu isto izdato od strane nadležnog organa.
“Ovim putem želimo dodatno zamoliti naše penzionere da ovakve punomoći daju samo članovima svoje porodice ili osobama u koje imaju povjerenje. Važno je da usaglase vrijeme u koje će ovlašteno lice podići penzije u njihovo ime, kako bi bili dostupni na telefon kad ih službenik banke bude kontaktirao“, navode iz NLB Banke.