Novi Peugeot e-Rifter stiže na tržište BiH tek u oktobru

0
696
Novi Peugeot e-Rifter ima domet do 280 km, dvije dužine i do 7 sjedala i mogućnost vuče do 750 kg

Peugeot Rifter je sada dostupan i u izvedbi s potpuno električnim motorom (e-Rifter). Ima domet do 280 km prema ciklusu homologacije WLTP, dvije dužine (Standard i Long) i do 7 sjedala, prtljažnik je obima do 1050 litara sa 5 sjedala i mogućnost vuče od 750 kg.
Novi e-Rifter ima prostranu unutrašnjost obogaćeno vrhunskim tehnologijama, a tu je i novi digitalni Peugeot i-Cockpit®.
Novi Peugeot e-Rifter zadržao je snažan i upečatljiv izgled prisutan na izvedbama s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, a nadopunjen je s nekoliko dodatnih elemenata: 16-inčni točkovi velikog promjera (215/65R16), otvor za punjenje na stražnjem lijevom blatobranu (na istom mjestu kao i otvor spremnika za gorivo).

Novi Peugeot i-Cockpit® s digitalnom instrumentnom pločom od 10 inča

U unutrašnjosti ističe se novi Peugeot i-Cockpit® s digitalnom instrumentnom pločom od 10″ ili analognom instrumentnom pločom sa zaslonom u boji, posebni grafički elementi za središnji dodirni zaslon na kojem se prikazuje navigacijski sistem povezan s internetom i s funkcijom glasovnog upravljanja, nova ručica automatskog mjenjača e-Toggle, komanda za odabir načina vožnje omogućuje biranje između načina rada Eco, Normal ili Power, električna parkirna kočnica…

U središtu vozila nalazi se dodirni zaslon s navigacijskim sistemom

Rifter je razvijen na modularnoj platformi s različitim nivoima snage EMP2 i ima 100% električni motor maksimalne snage 100 kW i najvećeg okretnog momenta od 260 Nm.
Vozna svojstva (u načinu rada Power) su: najveća brzina iznosi 130 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže se u 11,2 sekunde.
Toplinska regulacija baterije spojena je na sistem grijanja kabine te omogućuje vrlo brzo punjenje baterije, optimiziran domet i duži radni vijek.
U vozilu postoje dvije vrste ugrađenih punjača koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca: jednofazni punjač od 7,4 kW u serijskoj opremi i trofazni punjač od 11 kW u opcijskoj opremi. Preko standardne utičnice (8 A) baterija će se u potpunosti napuniti za 31 sat. Preko jače utičnice (16 A) baterija će se u potpunosti napuniti za 15 sati. Uređaj Wall Box (7,4 kW) omogućuje potpuno punjenje za 7,5 sati putem jednofaznog ugrađenog punjača (7,4 kW).

Peugeot e-Rifter dostupan je u dvije izvedbe te može imati 5 i 7 sjedala

Kad je riječ o vozačevu mjestu, redizajnirana je središnja konzola pa se sada na njoj nalazi: nova ergonomska ručica automatskog mjenjača ‘e-Toggle’ koja omogućuje odabir funkcija Park / Reverse / Neutral / Drive i Brake, zatim komanda za odabir jednog od tri načina vožnje te pretinac u kojem se nalazi ugrađeni punjač za pametni telefon.
Novi Peugeot e-Rifter nudi izbor tri načina vožnje: Eco (60 kW, 190 Nm) – za optimalni domet te ugodnu i mirnu vožnju, Normal (80 kW, 210 Nm) – optimalno za svakodnevnu vožnju, Power (100 kW, 260 Nm) – optimizira vozna svojstva pod velikim opterećenjem.
Dostupna su i dva načina kočenja s prilagođenim načinima punjenja baterije energijom kočenja.
Novi Peugeot e-Rifter s visinom manjom od 1,90 m, dostupan je u dvije izvedbe te može imati 5 i 7 sjedala u svakoj od dvije dužine Standard (4,40 m) i Long (4,75 m). U Long izvedbi dužina je povećana i u međuosovinskom razmaku i prevjesu, čime se postiže idealna prostranost.
Iz prostora prtljažnika sjedala se vrlo lako preklapaju u podnicu zahvaljujući sistemu Magic Flat.
Duga verzija vozila opremljena je s dva zasebna klizna sjedala u trećem redu koja se mogu ukloniti (kao i kod izvedbe Standard) kako bi se vozilo prilagodilo različitim potrebama.
Utovar dugih predmeta lakši je zahvaljujući mogućnosti sklapanja prednjeg suvozačevog sjedala u podnicu.
Prtljažnik Riftera može imati obim od 775 litara ispod police u izvedbi Standard s 5 sjedala pa sve do maksimalnih 4000 litara ispod krova s preklopljenim sjedalima u izvedbi Long.
Kultni krov Zénith® sada je privlačniji nego ikad. Kupci su oduševljeni njegovim jednodijelnim krovnim prozorom koji se može prekriti električno podesivim sjenilom. Cijelom njegovom dužinom proteže se prozirna pregrada s pretincima za pohranu.
Jedinstven element opreme u ovoj kategoriji su velika vrata prtljažnika koja imaju stražnje staklo koje se može otvoriti. To omogućuje pristup prtljažniku bez potrebe za otvaranjem stražnjih vrata.
Mogućnost vuče ostala je ista, tj. može se vući teret do 750 kg zahvaljujući kuki za vuču koja je dostupna otkako je vozilo pušteno u prodaju.
Novi Peugeot e-Rifter počet će se prodavati na tržištu Bosne i Hercegovine od oktobra 2021. godine, a proizvodi se u Vigu u Španiji.