Kompanija PepsiCo objavila je svoje planove o udvostručenju svog naučno zasnovanog klimatskog cilja, a koji se odnosi na apsolutno smanjenje emisija gasova staklene bašte za više od 40% do 2030. godine u okviru svog lanca vrijednosti.
Kompanija se također, obavezala da će postići nultu emisiju štetnih gasova do 2040. godine, što je decenija ranije nego što je predviđeno Pariškim sporazumom.
PepsiCo planira da smanji apsolutne emisije gasova staklene bašte u okviru svojih direktnih operacija za 75%, dok u okviru indirektnih operacija za 40% do 2030. godine (u odnosu na 2015. godinu). Očekuje se da će ova akcija rezultirati smanjenjem više od 26 miliona tona emisija gasova staklene bašte što predstavlja ekvivalent povlačenju više od pet miliona automobila iz upotrebe u jednoj godini.
“Uticaji koje svi imamo na klimatske promjene postaju sve nepovoljniji i zato moramo pokrenuti hitne sistemske promjene neophodne za njihovo rješavanje“, izjavio je predsjednik i izvršni direktor PepsiCo-a Ramon Laguarta.
U Evropi je PepsiCo već smanjio ukupne emisije gasova za 6% od 2015. godine, u skladu sa globalnim smanjenjem. Novi sveobuhvatni plan smanjenja emisije gasova fokusiraće se na prioritetna područja kao što su poljoprivreda, ambalaža, distribucija i poslovne operacije.
Pored uticaja na klimatske promjene koji ima u lancu vrijednosti, PepsiCo je dio višeg partnerstva čiji je cilj podsticanje djelovanja na klimatske promjene, uključujući inicijativu One Trillion Trees, RE100 i The Climate Group RE100 i We Are Still In.
PepsiCo najava usklađena je sa Poveljom za postizanje poslovne ambicije koja se odnosi na ograničenje zagrijavanja na 1,5 °C i odobrena je od strane inicijative Science Based Targets kao najambiciozniji poduhvat u okviru njihovog procesa.