Peugeot Hybrid4 500 kW: Nova revolucija u području perfomansi

Početak ispitivanja na stazi predviđen je za kraj 2021. godine, a Peugeot Sport i Total dotad će nastaviti razvijati svoj hiperautomobil

0
326
Peugeot Sport i francuska naftna kompanija Total razvili pogonski sklop za Peugeot Hybrid4 500 KW

Peugeot Sport i francuska naftna kompanija Total surađuju već 25 godina, a sada su objavili glavne tehničke karakteristike pogonskog sklopa hiperautomobila (posebno konstruiranog za Le Mans) kojim najavljuju povratak na FIA-ino Svjetsko prvenstvo u utrkama izdržljivosti.
Njihovi su timovi udružili svoje iskustvo i stručnost u području razvoja hibrida i svjetskih automobilističkih utrka kako bi razvili pogon (Peugeot Hybrid4 500 KW) u skladu s novim FIA-inim pravilnikom Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti.
Glavna obilježja hiperautomobila Peugeot Hybrid4 500 kW su: hibridni pogon koji čine 2,6-litreni benzinski motor V6 s dva turbopunjača, snage 500 kW (680 KS), smješten iza vozača (težit će oko 165 kg i pokretati stražnje točkove), i električni motor snage 200 kW, smješten sprijeda; snažna baterija visoke gustoće koju su zajedno razvili Peugeot Sport i Total; pogon na sve točkove i 7-stepeni sekvencijalni mjenjač; napredni pogonski sklop i sistem upravljanja energijom, zaslužni za vrhunske performanse hiperautomobila i razvijeni pod palicom Françoisa Coudraina, direktora programa za razvoj motora za Svjetsko prvenstveno u utrkama izdržljivosti pri odjelu Peugeot Sport.

Hibridni pogon čine 2,6 benzinski motor V6 (smješten iza vozača) i elektromotor snage 200 kW

Poluautomatski 7-stepeni sekvencijalni mjenjač (sa stupnjem za vožnju unatrag) upravljat će se s pomoću polugica za promjenu brzina na upravljaču, dok će se sistemom kočenja koji je razvio Peugeot Sport također upravljati elektronički.
Vozač će moći prilagođavati snagu kočenja električnim motorom prilikom usporavanja, kao i kontrolirati pritisak kočionih obloga na diskove kako bi se optimizirala raspodjela električnog regenerativnog kočenja i hidrauličkog kočenja. Optimalno upravljanje energijom prilikom ubrzavanja i regenerativnog kočenja (ograničeno na 200 kW u skladu s pravilnikom) ključno je za poboljšanje performansi i učinkovitosti vozila.
Hiperautomobil će u skladu s pravilnikom biti opremljen posebnim senzorima koji će u stvarnom vremenu nadzirati i dojavljivati stepen snage svih točkova FIA-i. Na taj se način osigurava usklađenost maksimalne snage s vrijednošću propisanom u pravilniku ‘Ravnoteža performansi’ (Balance of Performance).
Početak ispitivanja na stazi predviđen je za kraj 2021. godine. Peugeot Sport i Total dotad će nastaviti razvijati svoj hiperautomobil pa ispitivanje pogonskog sklopa na testnoj klupi i simulatoru možemo očekivati već u prvoj polovini sljedeće godine.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here