U BiH stigao novi Peugeot 2008, starta od 33.500 KM za benzinac od 100 KS

0
118
Novi Peugeot 2008 izgrađen je na novoj platformi CMP, u ponudi električni, benzinski i dizel motori

Peugeot je na tržištu Bosne i Hercegovine predstavio novi SUV Peugeot 2008. Ovo tehnološki napredno vozilo dobilo je Peugeot i-Cockpit® 3D nove generacije te opremu i sisteme za pomoć u vožnji, a moguć je odabir između više vrsta motora: 100% električni, benzinski i dizelski.
Iako najavljena oficijelna prezentacija za bh. novinare nije održana u Banja Luci zbog predostrožnosti od koronavirusa, evidentno je da novi Peugeot 2008 ulazi u središte segmenta kompaktnih SUV-a.
Prepoznatljivi prednji dio se odlikuje snažnom i ravnom ukrasnom maskom (u boji karoserije za električne izvedbe), dnevnim LED svjetlima koja nestaju pod prednjim farovima i ponovo se prikazuju nešto niže. Stilski dizajn dodatno krase i točkovi s velikim promjerom (690 mm), a 18-inčne felge imaju posebne umetke koji donose dvije prednosti: jednostavnije mogućnosti za personalizaciju izgleda i značajna ušteda na masi: 4 kg za sve točkove.

Prepoznatljivi prednji dio se odlikuje ukrasnom maskom, dnevnim LED svjetlima…

O poboljšanjima vozila u oblasti kvalitete i elegancije svjedoče dvobojni krov u kombinaciji crne Black Diamond i zadnji stub s ugrađenim oznakama za izvedbe GT Line i GT.
Zadnji dio s visokom linijom trupa krase svjetla koje povezuje crna ukrasna letva i dvostruka ispušna cijev koja je karakteristična za motore PureTech 130/155 i BlueHDi 130. I ovaj model krase svjetlosno prepoznatljive LED diode u obliku tri lavlje kandže koje imaju obnovljen izgled. Kako danju tako i noću primijetit ćete ih uključene kod svih izvedbi, a za bogatije opremljene izvedbe i u prednjim farovima (ovisno o državi, prednji farovi svih izvedbi opremljeni su i LED tehnologijom).
Osim klasičnih nijansi u boji, u ponudi su i boje koje stilskom dizajnu daju još više energičnosti: crvena Elixir, plava Vertigo i Orange Fusion, metalik boja koja je dostupna ekskluzivno za novi Peugeot 2008.
Novi Peugeot 2008 sa 4,30 m dužine i 2,60 m međuosovinskog razmaka nudi veoma veliki prtljažnik sa 434 litara zapremine i to bez obzira na tip motora, tako i za izvedbu na 100% električni pogon.
Osim klasičnih pretinaca u vratima i pretinaca za sitnice, na raspolaganju je i veliko mjesto za odlaganje ispod središnjeg naslona za ruke između prednjih sjedala i prostor za odlaganje ispred ručice mjenjača. Putnici mogu iskoristiti prednosti svijetlog putničkog prostora zahvaljujući pomičnom panoramskom krovu koji je dostupan uz doplatu. Panoramski krov se otvara prema napolju, tako da ne utječe na prostranost nad glavama putnika na zadnjim sjedalima.

Novi Peugeot i-Cockpit® 3D

Peugeot i-Cockpit® je dizajniran na istim osnovnim smjernicama kao do sada i pruža izvanrednu ergonomiju: kompaktan volan za praktičnije upravljanje, veliki ekran na dodir HD na dohvat ruke i u vidnom polju, a od sada i inovativna instrument digitalna tabla 3D u visini očiju.

Novi Peugeot i-Cockpit® pruža izvanrednu ergonomiju

Ovisno o izvedbi, instrument tabla Peugeot i-Cockpit® 3D prikazuje informacije u obliku holograma. Prikazi su dinamički i animirani: podaci se približavaju vozačevom vidnom polju prema stepenu važnosti ili kritičnosti, čime se odziv skraćuje za približno pola sekunde.
Ovisno o izvedbi, ekran na dodir može imati veliku 10-inčnu dijagonalu, a može se upravljati preko prečica na dodir koje su ugrađene pored klavirskih tipki (Toggle Switches).
U opremu i sisteme za pomoć u vožnji, koji su preuzeti od bogatijih automobilskih segmenata, uloženo je najbolje stručno znanje marke Peugeot. Ovaj bogati tehnološki arsenal obuhvata posebno sistem Drive Assist koji otvara put polu-autonomnoj vožnji i spaja aktivnu pomoć u zadržavanju vozila na voznoj traci u kombinaciji sa sistemom Lane Positionning koji izabere točan položaj vozila na voznoj traci te prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go kod automatskog mjenjača EAT8. Tu je i Park Assist koji automatski upravlja smjerom vožnje pri ulasku i izlasku iz parking mjesta, ostavljajući samo 60 cm između vozila nakon parkiranja, zatim automatsko kočenje u nuždi posljednje generacije koje prepoznaje pješake i bicikliste, kako danju tako i noću (od brzine 5 km/h do 140 km/h), aktivno upozorenje na nenamjernu promjenu vozne trake (ili prekoračenje podne crte), upozorenje na vozačevu nepažnju koje po potrebi preporučuje pauzu, automatsko prebacivanje dugih svjetala, kako bi se vozač mogao još više usredotočiti na cestu, prošireni sistem za prepoznavanje prometnih znakova (jednosmjerna cesta, stop) s preporukom za prometne znakove s ograničenjem brzine, nadzor mrtvog ugla, električna parking kočnica…
Kao nezaobilazni saputnici u svakodnevnom životu, pametni telefoni će imati svoju ulogu i u novom Peugeotu 2008. Informacije će biti prikazane na središnjem ekranu zahvaljujući funkciji MirrorScreen s protokolima za uspostavljanje veze MirrorLink™, Apple CarPlay™ i Android Auto™.
Za izbor optimalnih puteva pobrinut će se poveziva 3D TomTom® Traffic navigacija koja bozača također obavještava i o opasnim dionicama i interesnim tačkama u neposrednoj blizini, a nudi i mogućnost glasovnog upravljanja.
Najzahtjevniji audiofili bit će oduševljeni. Hi-Fi sistem novog SUV-a Peugeot 2008 razvijen je u partnerskoj saradnji s priznatom francuskom firmom FOCAL (već ih koriste Peugeot 3008, 5008 i 508).
Novi Peugeot 2008 je dizajniran na potpuno novoj modularnoj platformi posljednje generacije CMP koja je prikladna za više izvora energije. Kupac može slobodno odabrati svoj tip motora prema vlastitim potrebama i navikama: 100% električni, benzinski ili dizelski.
Kod nekih izvedbi dostupan i izbornik načina vožnje: Eco, Normal i Sport. Oni koji si žele priuštiti još više avantura mogu doplatni sistem Grip Control opremiti funkcijom za kontrolu brzine tokom spuštanja (HADC) s kojim će u potpunosti i potpuno sigurno zadržati kontrolu nad svojim vozilom i njegovu smjer vožnje na nizbrdicama.
Izbor vozila je podijeljen na četiri nivoa opreme: Active, Allure, GT Line i GT, od toga su svi dostupni za 100% električni, benzinski ili dizelski pogon.

Uzbudljivo zadovoljstvo u vožnji Full Electric

U 100% električnom načinu pogona vozač će imati na raspolaganju izuzetno visok odziv i potpuno nečujno djelovanje bez bilo kakvih vibracija. Ovim zadovoljstvima pridružuje se i mogućnost slobodnog kretanja po gradu i u područjima gdje su uvedena ograničenja prometnog režima.
Motori snage 100 kW (136 KS) i 260 Nm okretnog momenta nude udobnost u svim situacijama. Akumulator s visokim kapacitetom od 50 kWh osigurava čak 310 km autonomije prema novom WLTP standardu. Garancija na akumulator je osam godina odnosno 160.000 km kod 70% napunjenosti.
Dostupna su dva intuitivna načina za generiranje energije prilikom kočenja do kojih se može pristupiti neposredno preko ručice za mijenjanje brzina: Drive (D) za standardno generiranje energije u načinu vožnje, slično kao kod benzinskog ili dizelskog vozila; Brake (B) za generiranje energije neposredno tokom usporavanja preko papučice gasa.
Akumulatori su na optimalan način ugrađeni u pod, tako da mogu i oni koji se odluče za električni pogon iskoristiti sve performanse novog Peugeota 2008.
Vrijeme punjenja: 100% napunjenost je za 16 sati s efikasnim priključkom tipa Green Up™ Legrand® s priloženim kablom za punjenje; od 5h do 8 sati za potpunu napunjenost sa stanicom WallBox (trofazna stanica od 11 kW ili jednofazna stanica od 7,4 kW), 30 minuta za 80% napunjenost akumulatora na javnim stanicama za punjenje snage 100 kW, a korištenje takvih punjača je moguće zahvaljujući toplotnoj regulaciji akumulatora.

Učinkoviti motori

Motori s unutrašnjim sagorijevanjem, koji su opremljeni sistemom Stop&Start i filterom krutih čestica, odgovaraju najnovijim standardima Euro 6. Da bi se osigurala još veća udobnost u vožnji, neki motori mogu biti opremljeni 8-stepenim automatskim mjenjačem (EAT8) najnovije generacije.
Benzinski motori dizajnirani su na trocilindričnom motoru sa zapreminom od 1,2 l i odgovaraju standardu Euro 6d: PureTech 100 S&S BVM6; PureTech 130 S&S BVM6 ili EAT8; PureTech 155 S&S EAT8 (isključivo za GT).
U ponudi dizela je 4-cilindrični motor sa zapreminom od 1,5 l (standard Euro 6d-temp, prilikom lansiranja): BlueHDi 100 S&S BVM6 i BlueHDi 130 S&S EAT8.
Peugeot planira u 2020. na tržištu BiH prodati 70 vozila SUV 2008.
Proizvodnja će se za Evropu odvijati u pogonu Vigo, a za Kinu u Wuhanu.

Prodajne cijene na tržištu BiH

Prema oficijelnom cjenovniku za tržište BiH, najjeftini Peugeot 2008 s benzinskim motorom 1.2 PureTech 100 STT, snage 74 kW/100 KS, sa 6-stepenim ručnim mjenjačem i opremom Active koštat će (sa PDV-om) 33.509 KM, dok će najskuplji benzinac sa motorom 1.2 PureTech 155, snage 113 kW/155 KS i 8-stepenim automatskim EAT8 mjenjačem, te GT opremom koštati 50.409 KM. Svi ovi motori imaju Euro 6.3 standard.
Kod dizelaša najjeftini Peugeot 2008 bit će sa motorom 1.5 BlueHDi 100 STT (75 kW/102 KS; 6-stepeni ručni mjenjač, Euro 6.2, Active oprema) sa cijenom od 36.322 KM, a sa opremom GT Line 42.390 KM, dok će najskuplji dizelaš sa motorom 1.5 BlueHDi 130 EAT8 (96 kW/130 KS; 8-stepeni automatski EAT8 mjenjač; Euro 6.2) sa opremom GT Line koštati 48,017 KM (sa opremom Allure 45.016 KM).
Cijena novog Peugeota 2008 sa električnim motorom (50 KWh; 100 kW/136 KS; o/m 260 – 300 Nm; ubrzanje 8.1 s do 100 km/h; max brzina 150 km/h; domet 320 KM – WLTP) kreće se od 63.613 KM (oprema Active), 65.930 KM (Allure), 67.993 KM (GT Line) do 71.604 KM (GT oprema).

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here