Najveći evropski maloprodajni lanac obuće Deichmann sklopio je partnerstvo sa popularnom srpskom pjevačicom Milicom Pavlović povodom predstavljanja nove kolekcije za jesen/zimu. Iako je kompanija već sarađivala sa poznatim damama na globalnom nivou, ovo partnerstvo je jedinstveno, jer prvi put da njemački brend Deichmann ima lokalnu celebrity kampanju u našoj zemlji.
“Poznato je da žene njeguju strast prema cipelama, a upravo to je jedan od razlogazašto sam ponosna na saradnju sa jednom od vodećih kompanija u svijetu kada je riječ o obući“, rekla je Milica.
Poznata po svom atraktivnom izgledu i talentu za muziku i ples, Milica imai odličan smisao za modu i postavlja trendove, što je čini savršenim ambasadorom za novu Deichmann kolekciju.
‘Milica Pavlović za Deichmann’, nova kolekcijaza jesen/zimu 2019. godine, sastoji se od četiri različite kategorije obuće, koje prate modne potrebe žena u svakoj prilici, od jutra do večeri. ‘Chunky’ patike, plitke čizme, čizme sa nitnama i štikle – kolekcija naglašava urban i moderan stil ukrašen zanimljivim detaljima kao što su pertle, animal print, sjaj i šare u jarkim bojama.
Kolekcija je sada dostupna u svim Deichmann prodavnicama u Bosni i Hercegovini, a možete je pogledate i na www.deichamann.com.