Popularni Renault Clio je od 1990. godine prodan u 16 miliona primjeraka. Kroz godine je okrunio brojnim nagradama, a sada je spreman za premijeru u dotjeranom izdanju.
Aktuelna, pet generacija na tržištu je od 2019. godine. Tada je bio prvi model koji je nastao na CMF-B HS platformi koju danas, između ostalog, dijeli s drugom generacijom modela Renault Captur te Nissan Juke. Ovo je prvi automobil koji se ne proizvodi u Francuskoj, već u Turskoj te u Sloveniji.
Nakon četiri godine došlo je vrijeme i za redizajn. To u Renaultu nazivaju ‘faza 2’. Najznačajnije su dizajnerske promjene, koje su i najvidljivije s prednje strane gradskog modela. Tako sada dotjerani i obnovljeni Clio ima masku po uzoru na nedavno pridošli model Austral, ali i novi Espace. Sve u skladu s Renaultovom strategijom Nouvelle Vague. To prati i najpotpunija paleta pogonskih motora u klasi. Poboljšana je i tehnološka oprema, pa tako sve inačice obnovljenog izdanja imaju digitalnu instrumentnu ploču. Dimenzije ostaju nepromijenjene.
Prednji kraj novog Clija u potpunosti je obnovljen. Boje uvećane prednje maske (tamnije oko logotipa i svjetlije prema rubovima) stvaraju dojam dubine i tehničke preciznosti. Krasi ga i brušeni te matirani prednji logotip Nouvel’R .
Ispod prednje maske inačica Techno i Esprit Alpine ugrađen je prednji spojler, nadahnut svijetom automobilističkih sportova.
Tanka Full LED prednja svjetla kompaktnija su te uključuju pet tehnološki naprednih svjetlosnih snopova, koji automatski prilagođavaju intenzitet dugih i kratkih svjetala. Do sada su bila tri svjetlosna snopa, a nova svjetla dolaze kod svih inačica.
Dorađen je i stražnji odbojnik. Aerodinamični zračni otvori sada vizualno proširuju stražnji kraj te pospješuju prianjanje.
Obnovljeni Clio bit će dostupan u sedam boja karoserije. To su: bijela Glacier, crna Star, siva Shale, plava Iron, crvena Flame, narančasta Valencia i siva Rafale. Posljednja je nova troslojna boja koja izdaleka djeluje obično, a izbliza svjetlucavo.
Zahvaljujući poboljšanjima u unutrašnjosti, putnički prostor novog Clija sada je udobniji i ugodniji. Na armaturnoj ploči dotjeranog Clija nalazi se digitalni zaslon bez okvira koji, ovisno o inačici, mjeri 7 ili 10 inča. Ovisno o zemlji i inačici, novi Clio može biti opremljen radijem i sustavom R&GO ili multimedijskim sustavom Renault Easy Link.
Po uzoru na Austral, odnosno Espace, spremna je i Esprit Alpine inačica. Ta je sportska, tehnički napredna i elegantna razina opreme sada dostupna i za novi Clio. Inačica Esprit Alpine dostupna je sa 17-inčnim aluminijskim naplatcima u duhu marke Alpine.
Novi Clio dolazi uz 20 naprednih sistema koji vožnju čine jednostavnijom i sigurnijom. Ti se sistemi dijele u tri grupe: vožnja, parkiranje i sigurnost. Među najvažnijim značajkama valja istaknuti aktivnu pomoć za vozača, kameru s 360-stepenim prikazom i aktivno kočenje u nuždi sa senzorima za prepoznavanje biciklista i pješaka.
Dotjerani Clio nudi niz različitih pogona, uključujući tehnološki napredan hibridni motor E-Tech Full Hybrid od 145 KS. Taj motor pruža užitak električne vožnje u gradovima te istovremeno smanjuje potrošnju goriva i emisije CO2. Na raspolaganju su još i benzinski, dizelski i benzinsko-plinski motor s različitim nivoima snage koji zaokružuju ovu sveobuhvatnu ponudu. Renault je 2020. godine počeo ugrađivati hibridni motor E-Tech Full Hybrid u svoje modele, pa tako i u Clio.
Na raspolaganju je i dalje TCe 100 LPG. Spoj trocilindarskog motora s turbopunjačem te plinskih instalacija. Uz oba spremnika, ovako opremljen Clio navodno može prevaliti više od 1000 kilometara, piše Autonet.hr. Nadalje, ponudu će činiti i trocilindarski benzinski motor s turbopunjačem od 90 KS i okretnog momenta od 160 Nm. Početna će pak opcija biti SCe 65. Riječ je o dobro poznatom 1-litrenom trocilindarskom atmosferskom motoru. Ko ne može bez dizelaša imat će opciju Blue dCi 100.