ProCredit Bank: Podrška klijentima, uz osiguranu likvidnost i nesmetano poslovanje

0
432
ProCredit Bank pomaže privrednicima, malim i srednjim preduzećima i tokom krize izazvane pandemijom

Povodom aktuelne pandemije uzrokovane virusom Covid-19 i propisanih higijensko zaštitnih mjera, ProCredit Bank je uskladila poslovanje sa navedenim u svrhu zaštite sigurnosti klijenata i zaposlenika banke.
ProCredit Bank provodi set mjera opreza i zaštite u cilju sprječavanja širenja pandemije.U tom smislu promijenjeno je radno vrijeme poslovnica, a bankarske usluge kao i do sada, dostupne su kroz poslovnice, mobilno i internet bankarstvo, te Zone 24/7.
Izuzetno je važno da klijenti mogu obavljati transakcije preko online kanala iz udobnosti doma, naročito sada kada su mjere zaštite pojačane.
ProCredit Bank kao njemačka banka posjeduje sve uslove za nesmetano poslovanje uz osiguranu likvidnost i činit će stalne napore da se klijentima olakša komunikacija prilikom pružanja svih usluga u ovim okolnostima. Ulaganje u digitalizaciju prethodnih godina, je opravdalo i u ovakvim situacijama svoju logičnost i smisao.
ProCredit Bank koja već 20 godina uspješno kreditira i razvija SME segment, male i srednje kompanije u zemlji, reagovala je odmah svojom podrškom privredi u ovoj kriznoj situaciji. Prije donošenja zvanične odluke entitetskih agencija za bankarstvo, ProCredit Bank je već bila uključena u analizu i rješavanje konkretnih problema u otplati plasmana malih i srednjih kompanija. Dosadašnje razumjevanje njihovih poslovnih modela omogućilo je da se u kratkom vremenu reaguje na novonastalu situaciju.
Cilj je da podržimo poslovanje klijenata u mjeri u kojoj je to moguće u trenutnim okolnostima, kroz podršku likvidnosti, kako bi lakše prebrodili efekte koji su uzrokovani pandemijom virusa Covid-19. Omogućili smo dostupnost naših službenika za poslovanje sa privredom i njihova proaktivna uloga je od ključne važnosti kompanijama. ProCredit Bank će nastaviti aktivno pratiti situaciju, djelovati na najbolji mogući način u interesu svojih klijenata i zaposlenika i predlagati odgovarajuće mjere.
Zahvaljujemo se svim klijentima koji poštuju preporučene mjere od strane ProCredit Bank, te u skladu sa trenutnom situacijom svoje aktivnosti su nastavili usmjeravati na digitalni koncept poslovanja. Vjerujemo da ćemo zajedno prebroditi krizu i iz ovog iskustva izvući najbolja rješenja za period koji predstoji.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here