ProCredit prva digitalna banka u BiH: Poslovanje učiniti jeftinijim, a efikasnijim

Svim klijentima ProCredit Bank BiH je, u okvirima dosadašnjih promjena, već omogućila korištenje usluga digitalnog bankarstva, poput Zone 24/7 i elektronskog i mobilnog bankarstva

0
517
ProCredit Bank je još 2015. godine počela s pripremama za digitalizaciju u BiH

U tekućoj 2021. i narednoj godini, na više različitih nivoa u javnoj upravi Bosne i Hercegovine je najavljeno uvođenje kvalifikovanih elektronskih potpisa, čija je osnovna namjera pojednostavljenje poslovnih procesa i procedura za preduzeća.
U potpunosti shvaćajući važnost ove reforme koja za poslovnu zajednicu znači ne samo pojednostavljenje nego i jeftinije i efikasnije poslovanje, ProCredit Bank je još 2015. počela s pripremama za digitalizaciju i ovaj pomak u reformi je dočekala potpuno spremna i sa razvijenim i testiranim mehanizmima.
Svim klijentima ProCredit Bank je, u okvirima dosadašnjih promjena, već omogućila korištenje usluga digitalnog bankarstva, poput Zone 24/7 i elektronskog i mobilnog bankarstva. Ova je usluga, kao i sve ostale u ProCredit poslovnom portfoliju, pažljivo dizajnirana da klijentima omogući i osigura jednostavnost, sigurnost i dostupnost bankarskih usluga u svakom trenutku.

ProCredit Bank zone 24/7 olakšavaju klijentima korištenje bankarskih usluga

U sklopu Zone 24/7 nalaze se mašine za podizanje i polaganje sredstava u domaćoj valuti. Bitno je istaći da Zona 24/7 pruža i usluge mjenjačnice, tako da klijenti ProCredit banke mogu položiti ili podići EUR valutu u bilo koje vrijeme i to sve sa jednom karticom.
Pored toga, savjetnici ProCredit Bank su informisani, obučeni i spremni da klijentima koji imaju potrebu ili interes za digitalnim načinom poslovanja pruže integrisanu, holističku podršku. Pažljivo prateći dešavanja i praktične primjene u procesu digitalizacije, strategija banke je da uvođenjem novih, prilagođenih alata i kontinuiranom obukom zaposlenih svaku promjenu dočeka u potpunosti operativna i spremna, navode iz ProCredit Bank BiH.

Amir Salkanović, predsjednik Uprave ProCredit Bank BiH

“Etički stubovi na kojima počiva poslovanje ProCredit Bank sa privrednicima u BiH od samog početka, prije više od 24 godine, podrazumijevaju upravo ove značajke: jednostavnost, lakoću, efikasnost, brzinu. Mi smo opredijeljeni kao digitalna banka i snažno se zalažemo za primjenu svih mehanizama koji doprinose osnaživanju poslovanja privrednih subjekata, u potpunosti svjesni činjenice da su njihova dobrobit i ekonomski napredak države u direktnoj vezi u najvećoj mogućoj mjeri”, rekao je Amir Salkanović, predsjednik Uprave ProCredit Bank BiH.
“Nakon više od šest godina priprema i zalaganja za ovaj trenutak, izuzetno nas raduje što prvi put vidimo da je tržište zaista predvođeno Upravom za indirektno oporezivanje (UIO), i da se institiucije javne uprave digitalizuju kako bi omogućili poslovnoj zajednici jednostavan, brz i siguran pristup. Upravo to je i naš fokus i zadatak”, kaže Salkanović.
Tehnologija koju ProCredit Bank, kao prva digitalna banka u BiH, pruža klijentima je već provjerena i poznata, a platforma za elektronsko bankarstvo se redovno nadograđuje kako biadekvatno ispratila svaku promjenu koja će, sada je već izvjesno, uslijediti u bliskoj budućnosti. Spremnost i brzina kojom se ProCredit Bank prilagođava svim promjenama objašnjava činjenicu da je već dugi niz godina upravo ova banka prvi izbor privrednika u Bosni i Hercegovini.
“Vjerujemo da je konkretno usvajanje digitalizacije i elektronski kvalifikovanih potpisa važan trenutak u reformi javne uprave. Nastavit ćemo budno pratiti njen tok i zalagati se za što bržu potpunu digitalizaciju koja će se, pored poslovne zajednice, odnositi i na fizička lica i tako dodatno unaprijediti sve segmente. Iskreno se nadamo da će uvođenje elektronskog potpisa i za fizička lica biti među prvim velikim vijestima koje ćemo uskoro objaviti”, zaključio je Amir Salkanović.