RaiConnect – nova usluga za Premium klijente Raiffeisen banke

0
794
Raiffeisen je prva banka na tržištu sa novom komunikacijskom platformom za Premium klijente 'RaiConnect'

Raiffeisen banka je svojim Premium klijentima omogućila korištenje potpuno nove usluge RaiConnect koja će klijentima omogućiti neposredan kontakt s njihovim ličnim bankarom kroz audio i video pozive u vremenu koje im odgovara, te jednostavnu razmjenu potrebne dokumentacije.
“Imajući u vidu važnost dostupnosti kvalitetne usluge i transparentnosti odnosa s Bankom, za naše Premium klijente pripremili smo RaiConnect novu komunikacijsku platformu. Prva smo banka na tržištu koja nudi ovakvu uslugu. U skladu s mogućnostima koje nude digitalni trendovi, nastojimo olakšati poslovanje s Bankom na način da minimiziramo ulaganje napora klijenata prilikom korištenja usluga i komunikacije s nama. Pri tome koristimo nove, moderne tehnologije kako bismo dodatno intenzivirali naš odnos s klijentima. Vjerujem da klijenti neće propustiti priliku da se korištenjem nove platforme, kroz vlastito iskustvo, uvjere u njene brojne pogodnosti“, izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke.
Komunikacija s Bankom na ovaj način se odvija u potpuno sigurnom digitalnom okruženju, a klijenti imaju i pristup arhivi svih razmijenjenih dokumenata za buduću upotrebu. Također, klijenti imaju mogućnost da u realnom vremenu prate realizaciju usluga koje lični bankar obavlja u njihovo ime, po njihovom nalogu.
Banka kontaktira Premium klijente kojima je namijenjena RaiConnect usluga sa detaljima o usluzi, te informacijom o koracima neophodnim za početak korištenja RaiConnect aplikacije. Detaljnije informacije o usluzi dostupne su na: https://bit.ly/3d7KNq3.