Schneider Electric istraživanje: 9 od 10 potrošača direktno povezuje klimatske promjene s većim računima

Gotovo 9 od 10 ljudi vjeruje kako će klimatske promjene dovesti do povećanja računa za električnu energiju, ako se globalna temperatura podigne za više od 1.5 °C

0
229
Više od pola ljudi očekuje da će nove kuće i stanovi biti opremljeni pametnim kućanskim uređajima

Schneider Electric™, predvodnik u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji, predstavio je istraživanje koje pokazuje kako gotovo 9 od 10 (86%) potrošača u svijetu vjeruje kako će klimatske promjene utjecati na rast računa potrošene električne energije te da će pojedinci imati važnu ulogu u uvođenju promjena.
Rezultati istraživanja pokazuju sljedeće:
• 7 od 10 (72%) potrošača smatra smanjenje ugljičnog otiska osobnim prioritetom;
• Više od pola (55%) potrošača smatra da njihov dom mora postati ugljično neutralan, no manje od trećine (31%) ih smatra da će se to doista i dogoditi;
• Više od pola (55%) potrošača vjeruje kako je odgovornost za klimatske promjene na pojedincu.
“S rastom cijena energije i troškova života koji su viši nego ikada, sa sve većom količinom električnih uređaja i električnih vozila, upravljanje energijom u kućanstvima sada je jedno od područja koje najviše zanima potrošače, građevince, tvrtke i države diljem svijeta. Brojke pokazuju kako mnogi žele promjene, no pesimistični su kad je u pitanju ono što sami mogu učiniti. Ipak, budućnost je u našim rukama jer svoje nastambe činimo održivijima primjenom suvremenih tehnologija za upravljanje energijom. Naš sadašnji način razmišljanja najveća je prepreka promjenama“, izjavio je Jaap Ham, vanredni profesor industrijskog inženjerstva i inovacijskih znanosti na Tehnološkom sveučilištu u Eindhovenu, u Nizozemskoj, koji je angažiran kako bi komentirao rezultate navedenog izvještaja.
On je dodao da smo postavili sebi psihološke barijere zbog kojih ne želimo preuzeti odgovornost za djelovanje.
“Istraživanje pokazuje da – dok usvajamo pametna digitalna rješenja kojima se borimo protiv nevidljivog neprijatelja (upravljanje energijom i potrošnja) i zamjenjujemo fosilna goriva s pametnom, čistom električnom energijom u našim domovima i provodimo energetske dijete – možemo vidjeti kako smisleno doprinosimo globalnoj borbi za zdraviji planet. Štaviše, možemo činiti dobro našem okolišu bez narušavanja vlastitog komfora”, kazao je prof. Ham
Studija je pokazala i da današnji potrošači žele živjeti ekološki svjesnijim stilom: energetsku učinkovitost svog doma smatraju najvažnijim prioritetom.
• 40% ispitanika smatra da tehnologije pametnog doma mogu pomoći u ostvarenju bolje održivosti;
• Više od pola (54%) potrošača smatra da njihov novi stan ili kuća moraju biti opremljeni pametnim uređajima, što je rast od 13% u odnosu na rezultate prijašnjeg istraživanja (provedenoga 2020.);
• Pojedinci i obitelji spremni su potrošiti u prosjeku od 1.691 do 1.995 eura, u slijedećih 12 mjeseci na energetsku učinkovitost – a ljudi koji već posjeduju energetski učinkovite uređaje i koji su iskusili prednosti pametnih tehnologija i ugradili ih u svoj način života, spremni su uložiti najmanje dvostruk iznos, što je u prosjeku 2.613 eura naspramdosadašnjih 1.079 eura;
• Pametna rasvjeta i pametni termostati sada se nalaze među prve tri vrste pametnih uređaja koji se najviše kupuju.
Zajedno s već rastućim troškovima života, upravljanje potrošnjom energije i troškovima osnovni su motivatori koji potrošače navode na djelovanje i ulaganja u pametna, održiva rješenja.
Odgovarajući na potrebu korisnika za održivim inovacijama na njihovom putu ka boljoj energetskoj učinkovitosti u kućanstvu, Schneider Electric radi iskorake u rješavaju energetskih izazova današnjice i sutrašnjice. Donoseći inovativna rješenja i materijale kojima smanjuje ugljični otisak, radeći s drugima u postizanju potpuno učinkovite primjene tehnologija i usluga, kompanija može pomoći korisnicima u pametnijem i učinkovitijem iskorištavanju energije u kući i smanjiti negativan utjecaj stanovanja na planet.