Šesti Sarajevo Marketing Summit 23. oktobra

0
688
Tema 6. Sarajevo Marketing Summit je Master Your Growth

Šesti Sarajevo Marketing Summit o temi Master Your Growth održat će se 23. oktobra u Sarajevu sa fokusom o velikim promjenama u marketing i na koji način se te promjene odražavaju na zdravi i promišljeni rast.
U poslovanju se potražnja za rastom dodatno povećava. Iz godine u godinu 10%, 20% rasta više nije dovoljno, želje su puno veće.
Na 6. Sarajevo Marketing Summitu govorit će se o promišljenom i zdravom rastu, jer marketing može biti pokretač robne marke ili kompanije. Marketing najbolje razumije kako doprinijeti vrijed-nosti kompanije i kako generirati rast.
Na konferenciji će se govoriti i o ključnim faktorima, konceptima i filozofiji uspješnog, stabilnog i održivog rasta. Također, će biti prikazani i primjeri visokog rasta, kakva je uloga marketinga, te kako i zašto marketinški stručnjaci trebaju misliti danas, kako bi svojoj kompaniji priuštili rast, ali i sebi.
Bit će prikazani i primjeri brendova koji su imali značajan rast u posljednjoj recesiji, te će se iz istih vidjeti taktike kako do kupaca, kako ostvariti veću vrijednost i postići bolju cijenu za usluge, kako rasti kroz međunarodnu ekspanziju i kako razvijati usluge i proizvode.
Keynote Speaker je Tomasz Stec iz kompanije Simon&Kucher&Partners, a govorit će o načinima i taktikama za trgovce kako da postignu održiv rast profita uz pomoć cijene.
Konferencija okuplja više od 500 marketara iz BiH i regiona, i više od 10 predavača, priznatih marketinških stručnjaka koji će podijeliti svoja iskustva i prakse, a među njima su: Boštjan Jerončič (Incom), Lovro Verhovšek (Deloitte), Jusuf Jamakosmanović (Turkish Airlines), Nedeljka Janković (Atlantic Grupa), Manja Gradišek (NLB), Mila Zovko (Podravka), Mirad Maglić (Microsoft), Dalila Zeljković (Symphony), Latifa Imamović (Klika) i Edin Mehić (Posao.ba).