Škoda predstavila Enyaq iV, prvi električni SUV

0
647
Enyaq iV prvi je Škodin model nastao na MEB modularnoj platformi namijenjenoj električnim modelima

Škoda je sinoć na virtualnoj premijeri u Pragu, povodom obilježavanja 125 godina postojanja, predstavila svoj prvi električni SUV model Enyaq iV, a u prodaji se očekuje na proljeće 2021. godine.
Enyaq iV prvi je Škodin model nastao na MEB modularnoj platformi namijenjenoj električnim modelima, a razvijenoj unutar VW grupacije.

Enyaq iV je dugačak 4649 milimetara, širok 1879 i visok 1616 mm

Enyaq iV je dugačak 4649 milimetara, širok 1879 i visok 1616 mm, a međuosovinski razmak iznosi 2765 mm. Svojom dužinom Enyaq iV je samo 48 mm kraći i 60 mm niži od Kodiaqa. Ima zapreminu prtljažnika od samo 585 litara zbog smještaja elektromotora na stražnjoj osovini.

Svojom dužinom Enyaq iV je samo 48 mm kraći i 60 mm niži od Kodiaqa

Enyaq iV na raspolaganju ima tri veličine baterije, pogon na stražnju osovinu ili sva četiri točka te čak pet različitih snaga elektromotora koji osiguravaju doseg od 340 do 510 kilometara.
Prvi Škodin električni SUV ima pogon na stražnje ili sve točkove, ovisno o verziji. Tako će 4×4 biti rezerviran za Enyaq iV s dva elektromotora i 265 KS te 306 KS, a samo stražnje točkove pokretat će verzije s jednim motorom i 148 KS, 179 KS i 204 KS. Domet je do 340 km za osnovnu verziju, maksimalnih 500 km za verziju s 204 KS (baterija 80 kWh) do 460 km za inačice s dva motora. Ubrzanje do 100 km/h najsnažnije verzije traje 6,2 sekunde (brzina 180 km/h).

Enyaq iV je prva Škoda opremljena head-up zaslonom

Enyaq iV je standardno opremljen LED prednjim svjetlima i stražnjim svjetlima, dok su Full LED svjetla Matrix i potpuno LED stražnja svjetla u obliku slova ‘C’ dostupni kao opcija. Enyaq iV je prva Škoda opremljena head-up zaslonom s proširenom stvarnošću, koji projicira informacije na dva različita područja. Uz trenutnu brzinu i otkrivene saobraćajne znakove, podaci iz sistema pomoći i navigacijskih uputa mogu se prikazati i na vjetrobranskom staklu iznad instrument table ispred vozača.