Škoda predstavila novi vizualni identitet, najavila konceptni električni Vision 7S

0
131
Škoda najavila najveću promjenu korporativnog vizuala u proteklih 30 godina

Iz Škode su najavili da će s modelom Vision 7S zakoračiti u novu eru, a istodobno su objavili i redizajn vlastitog vizualnog identiteta. Navode da se radi o najradikalnijoj promjeni korporativnih vizuala u proteklih 30 godina, s ciljem jasnije komunikacije u digitalno doba.
Novi Škodin logotip je izabran od samih zaposlenika kompanije, između čak 165 prijedloga. Odlučeno je da će ubuduće na Škodinim vozilima, umjesto okruglog amblema, stajati novi, redizajnirani natpis ‘Škoda’, s novim stiliziranim fontom, u kojem je kvačica na ‘Š’ integrirana u samo slovo.

Redizajnirani natpis Škoda, s novim stiliziranim fontom

Uz redizajn logotipa dolazi i nova šema boja, zasnovana na ‘električnoj zelenoj’ i nešto tamnijoj smaragdnoj nijansi. Sve ove promjene postupno će biti uvođene na novi modelima.
Jedan od prvih modela nove generacije, koji će nositi nove oznake, bit će ranije najavljeni Vision 7S, koji je još uvijek u konceptnoj fazi. Riječ je o električnom SUV-u sa sedam sjedišta, sa čak 600 kilometara dometa.

Škodin koncept Vision 7S, električni SUV sa sedam sjedišta, imat će čak 600 km dometa

Škoda do 2026. namjerava lansirati tri potpuno nova 100% električna modela. Osim pomenutog koncepta Vision 7S, planiran je i kompaktni SUV, maleni gradski automobil. Cilj kompanije je do 2030. u Evropi prodavati 70% svojih vozila kao potpuno električne modele.
Škoda narednih godina planira osnaživati svoj asortiman visokoefikasnim motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Tako je najavljeno da će u drugoj polovini iduće godine biti predstavljene nove inačice modela Kodiaq i Superb, a 2024. godine i modernizacija Octavie.