Solana Tuzla podržala inovativnost mladih

0
759
Nagrađeni timovi na Solana Innovation Challenge-u pokazali kreativnost i prezentnost vlastitog rada

Solana d.d. Tuzla je u koordinaciji sa AS Holdingom i uz podršku Inkubatora društvenih inovacija ‘Munja’ Sarajevo, 27. i 28. juna je uspješno organizovala takmičenje za mlade ‘Solana Innovation Challenge’.
Takmičenjem je data prilika mladim ljudima u dobi od 18-25 godina da prijave svoje inovacije na dvije teme delegirane od strane Solana d.d. Tuzla. Prva tema se odnosila na proizvode na bazi soli uz naziv ‘Tuzlanska so prirodni kristal zdravlja i ljepote’ i druga tema ‘Slana strana budućnosti’ koja se odnosila na savremenije kampanje, ambalažu i proizvode. Od velikog broja prijavljenih timova u uži krug, nakon ocjene stručnog žirija, osam timova je zadovoljilo uslove za učešće u finalu ‘Solana Innovation Challenge’.
Osim takmičarskog dijela studenti su kroz radionice imali priliku steći nova znanja o procesu proizvodnje soli, vještinama uspješnog prezentovanja te kroz rad sa mentorima obogatiti svoja znanja u kreiranju stvarnih poslovnih izazova.
Visok stepen timskog rada, kreativnost i prezentnost vlastitog rada te usklađenost sa strategijom kompanije Solana Tuzla pokazao je tim iz Elektrotehničke škole u Tuzli pod nazivom ‘Makerspace’ i osvojio prvo mjesto na ovogodišnjem ‘Solana Innovation Challenge’ takmičenju. Drugo mjesto osvojio je tim AD Salinas sa Univerziteta u Tuzli, a treće mjesto pripalo je timu Slana Oaza također sa Univerziteta u Tuzli.
“Naša tradicija poslovanja od 1885. godine obavezuje nas na razvoj i unapređenje naših proizvodnih procesa, osavremenjavanje proizvoda na bazi soli i praćenje savremenih načina poslovanja, čija su inspiracija bili upravo mladi ljudi, takmičari Solana Innovation Challenge-a”, istakao je Bakir Smailagić, direktor tuzlanske Solane.