Tesla i njen osnivač Elon Musk posljednjih su mjeseci redovno u vijestima zbog impresivnih performansi kompanije u 2020. Muskov cilj je proboj na glavna tržišta sa svojim električnim automobilima i čini se da je to napokon i učinio.
Prema podacima koje je objavio TradingPlatforms.com, kompanija Tesla je u četvrtom kvartalu 2020. prodala 30% više automobila u odnosu na treći kvartal.
U četvrtom kvartalu 2020. Tesla je isporučio 180.600 vozila i proizveo blizu 179,8 hiljada vozila. Što se tiče isporuka, to je za 30% povećanja u odnosu na prethodnu godinu.
U 2020. godini Tesla je također predvodio u prodaji priključnih električnih vozila s procijenjenih 499.535 prodanih primjeraka više nego dvostruko u odnosu na konkurentnog Volkswagena. To je Tesli omogućilo da najveći udio na tržištu priključnih električnih vozila sa 17,95%, dok je Volkswagen imao udio na tržištu od 12,6%.
Teslin put kao kompanije započeo je 2003. godine, ali je tek 2008. godine započela proizvodnju svog prvog vozila, Tesla Roadstera. Roadster je bio u kategoriji premium sportskih automobila što je Musk prihvatio kao potrebnu ulaznu tačku za Teslino poslovanje s električnim automobilima prije nego što je mogao nastaviti sa svojim glavnim ciljem probijanja kroz mainstream.
Sa svoja dva sljedeća modela vozila, luksuznim Sedan modelom S i luksuznim SUV modelom X, Tesla je počeo proboj u automobilskom svijetu. Model S postao je najprodavaniji plug-in električni automobil na globalnom nivou u 2015. i 2016. godini, a Tesla je istovremeno dobijao i brojne automobilske nagrade.
Tesla je 2017. godine počeo prodavati svoje četvrto vozilo, Tesla Model 3, koji je bio prvi Teslin automobil istinski namijenjen masovnom tržištu. U 2020. godini Model 3 bio je najprodavanije priključno električno vozilo na svijetu, s više od tri puta večom prodajom u odnosu na drugoplasiranog Wuling HongGuang Mini EV.