Prema najnovijem istraživanju Canalysa, u četvrtom je kvartalu 2020. godine prodano 3,5 miliona osobnih automobila širom svijeta s značajkama autonomije vožnje nivoa dva, što je porast od 91% na godišnjem nivou.
Značajke autonomije vožnje nivoa 2 bile su u 30% novih vozila prodanih u SAD-u, 20% u Japanu, 19% u Evropi i 12% u Kini.
Prema SAE (Društvo automobilskih inženjera) definiciji nivoa automatizacije vožnje, s nivoom 2, ljudski vozač uvijek mora biti potpuno angažiran i nadzirati okoliš. Pod određenim uvjetima, vozilo može u kombinaciji preuzeti kontrolu nad više od jedne vozne funkcije, poput upravljanja i ubrzanja/kočenja. Uključuje sisteme koji se prodaju na nivou 2.5.
U cijeloj 2020. godini prodano je 11,2 miliona automobila sa značajkama nivoa 2, što je rast od 78% u odnosu na 2019. godinu.
Uobičajene marke automobila potaknule su ovaj rast autonomne funkcionalnosti. Uključivali su tu značajku kao standard ili kao opciju u većini njihovih automobila, prenosi portal mreža-bug.hr.
Najviše automobila s autonomnom funkcionalnošću nivoa 2 prodaju Honda i Toyota, a slijede Ford i VW Group. Imaju prema ADAS-u napredni sistem pomoći vozaču, uključujući standardni nivo vožnje u većini svojih popularnih modela.