Ultimativni simulator vožnje Volvo Cars za razvoj sigurnijih automobila

U prosjeku dnevno razbijaju barem jedan potpuno novi Volvo automobil – što je od ključnog značenja u očuvanju položaja kompanije Volvo Cars kao lidera u oblasti automobilske sigurnosti sve do danas

0
562
Ultimativni simulator vožnje Volva za razvoj sigurnijih automobila koristi najnoviju tehnologiju igara

Volvo Cars inžinjeri nazivaju ga ‘ultimativnim simulatorom vožnje’, a ovaj revolucionarni simulator kombinovane stvarnosti koristi se za nove korake u oblasti sigurnosti i tehnologije autonomne vožnje.
Podešavanja sa sjedištem vozača koje se pomjera, volanom sa haptičkim povratnim informacijama i slušalicama za virtualnu stvarnost sa kristalno jasnim zvukom bi svakog ozbiljnog igrača učinile ljubomornim, ali Volvo Cars simulator taj koncept podiže na još viši nivo pa nije lako razlikovati stvarnost od simulacije. Što je suština svega?
Uz pomoć vrhunske tehnologije vodeće 3D razvojne platforme Unity u realnom vremenu i finskih stručnjaka za virtualnu i kombinovanu stvarnost iz kompanije Varjo, simulator uključuje vožnju pravog automobila stvarnim cestama. Udružuje životnu 3D-grafiku visoke rezolucije, slušalice za obogaćenu stvarnost i odijelo Teslasuit za cijelo tijelo, koje osigurava haptičke povratne informacije iz virtualnog svijeta i istovremeno prati i reakcije tijela.
Ta kombinacija programske i mašinske opreme Volvo Cars inžinjerima omogućava simulacije mnogih saobraćajnih scenarija na stvarnoj ispitnoj stazi, sa upotrebom pravog automobila ali potpuno sigurno. Inžinjeri moguda dobiju značajan uvid u interakciju ljudi i automobila u svrhu razvoja nove sigurnosti, pomoći vozaču i autonomnih karakteristika vožnje.

Simulator uključuje vožnju pravog automobila stvarnim cestama

‘Ultimativni simulator’ Volvo Cars jučer je predstavljen na događaju u direktnom prenosu iz Arene otvorenih inovacija kompanije Volvo, koji je vodila grupa njenih stručnjaka za inovacije.
Prošle godine je Volvo Cars sa kompanijom Varjo postao prvi proizvođač automobila koji je omogućio vožnju pravog automobila uz istovremeno nošenje slušalica za kombinovanu stvarnost. Sada se ta saradnja proširila na Unity i proizvođača haptičkih odijela za cijelo tijelo Teslasuit.
Prema riječima Caspera Wickmana, seniorskog vođe korisničkog iskustva u Volvo Areni otvorenih inovacija i jednog od domaćina direktnog prijenosa, to kompaniji Volvo Cars omogućava da proučava autentične ljudske reakcije u sigurnom okruženju uz djelić troškova stvarne provjere.
U razvoju sigurnosnih sistema za automobile, kao što su tehnologije za sprečavanje sudara, ispitivanje je presudno. Međutim, ispitivanje tih sistemau stvarnosti može biti opasno, dugotrajno i skupo. Simulacije virtualne i kombinovane stvarnosti ipak omogućavaju potpuno sigurno testiranje u autentičnim okruženjima, bez potrebe za gradnjom bilo kojih fizičkih prototipa ili uspostavljanja kompleksnih scenarija.

U dvorani za ispitivanje koristi se barijera za sudar sa masom od 850 tona

Sigurnosni centar Volvo Cars obilježava 20 godina postojanja

Ove godine laboratorij za sudare Sigurnosnog centra Volvo Cars slavi svoju 20. obljetnicu. Sve do danas Volvo Cars inžinjeri pomažu u sigurnom ispitivanju granica te uče na osnovu stvarnih saobraćajnih nesreća jer se kompanija zalaže za budućnostu kojoj u novom automobilu Volvo niko neće nastradati ili biti teže povrijeđen.
Laboratorij za sudare Sigurnosnog centra Volvo Cars je višenamjenski objekt koji Volvo Cars inžinjerima sigurnosti omogućava da rekonstruišu bezbroj saobraćajnih situacija i nesreća, kao i izvrše ispitivanja koja premašuju zakonske zahtjeve.
Laboratorij obuhvata dvije ispitne staze dužine od 108 i 154 metra. Kraća staza je pokretna i može se postaviti pod uglom od 0 do 90 stepeni, što omogućava ispitivanje sudara pod različitim uglovima i pri različitim brzinama ili simulaciju sudara između dva automobila koja se kreću. Automobili se mogu sudariti brzinom do 120 km/h.
U glavnoj dvorani za ispitivanje različitih sudara sprijeda, straga i s boka, koristi se ogromna barijera za sudar sa masom od nevjerovatnih 850 tona, koja se prema potrebi može i pomicati uz pomoć zračnih jastuka.
Osim toga, postoji približno dvadesetak fiksnih i pokretnih barijera koje se koriste u ispitivanju sudara, uključujući i strukturu nalik losu, za simulaciju sudara koji uključuju te životinje.
Tokom sudara, automobil, lutke za testiranje i barijere opremljeni su senzorima koji Volvo Cars inžinjerima omogućavaju detaljno ispitivanje cijelog niza događaja. Sve pribavljene podatke Volvo inžinjeri zatim koriste za razvoj sigurnijih automobila.