Nakon uspješnih 17 godina poslovanja u sferi ugostiteljstva, ilidžanski restoran Only One, nastavlja svoje poslovanje cjelokupnim preuređenjem interijera, proširenom ponudom i zapošljavanjem 20 novih uposlenika.
Naime početkom godine vlasnici su imali u planu da proljetni period iskoriste za kompletnu rekonstrukciju restorana, a sve u cilju kako bi spremni dočekali ljetnu sezonu. Obzirom na pojavu pandemije, zbog koje je obustavljen rad ugostiteljskim djelatnicima, vlasnici ovog restorana odlučili se se za rizično ulaganje, ali su svjesno krenuli u ovaj posao kako bi mogli uz novu i kvalitetniju uslugu, proširenu ponudu i sam ugođaj, opravdati do sada stečeno povjerenje stanovnika Ilidže, Kantona Sarajevo, ali turista koji posjećuju ovaj objekat u velikom broju.
“Nakon što smo posljednjih godina pratili dešavanja na ugostiteljskom tržištu u BiH, ali i regiji, uvidjeli smo da Ilidži nedostaje koncept Food Marketa, gdje gosti mogu na jednom mjestu poručiti svoju omiljenu hranu, na način da istu naruče na odjelu koji preferiraju, te da uživaju u sastanku ili porodičnom druženju dok im jelo ne bude spremljeno. Ovaj koncept posjetioci restorana ovog tipa, ocjenili su kao jako kvalitetan i ‘friendly’, te smo se odlučili da prostor u kojem se nalazimo u Grand centru na Ilidži iskoristimo i prilagodimo tom konceptu, uz našu prepoznatljivu ponudu express restorana“, izjavio je Hamid Kantardžić, vlasnik restorana Only One.
Pozitivna strana cijele ove priče jeste ta da je ovaj restoran u posljednjih 10 dana zaposlio čak 20 novih uposlenika, koji su se pridružili timu koji je ranije radio u ovome restoranu, čime je trenutan broj uposlenika u cafe restoranu Only One veći od 50.