Vakufska banka dobitnica nagrade ‘Best Customer Centric Banking Team’ u BiH

0
87
Uprava i direktori sektora Vakufska banka: Pozitivni rezultati u poslovanju

Prestižni internacionalni magazin i online platforma Business Vision (bv.world) dodijelio je Vakufskoj banci nagradu ‘Best Customer Centric Banking Team’ u Bosni i Hercegovini.
Program za nagradu Business Vision (BV) nagrađuje kompanije s izvanrednim korporativnim i tehnološkim postignućima, te je na osnovu glasanja stručnog žirija Vakufska banka dobila nagradu za ‘Best Customer Centric Banking Team BiH’.
“Ova nagrada je posebno priznanje za Vakufsku banku uzimajući u obzir da su ostali dobitnici renomirane kompanije poput: Active Capital Reinsurance Ltd, Barclays, HSBC, Unilever, Credit Agricole i ostali. Posebno smo ponosni na ovu nagradu jer je žiri prepoznao timski rad Uprave i zaposlenika Vakufske banke jer smatramo da su ljudi najvažniji kapital svake institucije i društva i za nas ovakve nagrade predstavljaju dodatni podstrek da idemo dalje i ostanemo posvećeni zajedničkom djelovanju ka unapređenju i inoviranju naših usluga i proizvoda, kao i ostvarenju pozitivnih rezultata”, izjavio je Denis Čivgin, predsjednik Uprave Vakufske banke.

Business Vision dodijelio Vakufskoj banci nagradu ‘Best Customer Centric Banking Team’

Vakufska banka dd Sarajevo na bosanskohercegovačkom tržištu uspješno posluje više od 27 godina. Tokom svog djelovanja stekla je ugled uspješne i profesionalne, većinski domaće komercijalne banke, koja sa širokom mrežom poslovnica u BiH i korespondentnih banaka u svijetu predstavlja pouzdanog partnera klijentima.
Njenu poziciju dodatno je učvrstilo imenovanje nove Uprave banke u toku 2018. godini na čelu sa Denisom Čivginom, predsjednikom Uprave i članovima Uprave Adnanom Bogunićem i Emirom Bekteševićem.
2018. godina je bila vrlo intenzivna godina za cijeli tim Vakufske banke. Godina u kojoj je došlo do promjena u menadžmentu, internog restrukturiranja i optimizacije poslovanja, a sve s ciljem povećanja kvaliteta upravljanja i povećanja kvaliteta usluge prema klijentima. Svi ti napori su rezultirali značajnim pomacima u ostvarenju planova i unapređenju svih ključnih indikatora poslovanja. Pokazatelji poslovanja banke u 2018. su značajno poboljšani u odnosu na 2017. godinu, kako u dijelu kvaliteta portfolija, tako i u dijelu kapitalne adekvatnosti.
Profitabilnost poslovanja je značajno povećana u 2018. godini, te su i u prvoj polovini 2019. godine ostvareni pozitivni rezultati u svim segmentima poslovanja. Sa ovakvim rezultatima su stvorene pretpostavke za dalji rast i razvoj banke.

Više informacija o dodjeli nagrada možete pročitati na linku: https://bv.world/awards/

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here