Webinari za klijente Raiffeisen banke: Partnerstvo i u novonastaloj situaciji

0
1032
Raiffeisen banka će nastaviti u kontinuitetu organizovati webinare za svoje klijente

Raiffeisen banka u BiH je za svoje klijente organizovala webinare kako bi im u pomogla u prevazilaženju poteškoća uzrokovanih pandemijom Covid-19.
“Za organizaciju webinara smo se odlučili u nastojanju da održimo kontakt s našim klijentima te da im damo doprinos u prevazilaženju poteškoća uzrokovanih aktuelnom pandemijom. Prilikom definisanja tema, uzeli smo u obzir informacije koje smo dobili od klijenata, te smo u skladu s njihovim oblastima interesovanja odabrali niz izuzetno aktuelnih sadržaja. Drago nam je što s našim klijetima možemo podijeliti znanje i informacije, iako usljed pandemije koronavirusa nismo u prilici održati planirane događaje za naše klijente“, izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke.

Karlheinz Dobnigg

Dobnigg je dodao da su prihvatili izazov u skladu s okolnostima i implementirali novi način druženja s klijentima.
“Raduje me što su reakcije klijenata već nakon prvog održanog webinara izuzetno pozitivne. Posebno mi je zadovoljstvo što je već u samom početku interesovanje koje su klijenti pokazali za webinare zaista veliko“, kazao je Dobnigg.
Nakon prvog uspješnog online seminara, Raiffeisen banka će nastaviti u kontinuitetu organizovati webinare za svoje klijente, fizička i pravna lica. Stručni predavači će poslovnim subjektima prezentirati informacije vezane za različite aspekte rada u vrijeme pandemije Covid-19, dok će se teme za stanovništvo odnositi na očuvanje zdravlja u izazovnom vremenu u kojem se nalazimo.
Organizacija online seminara predstavlja odgovor na potrebe klijenata u situaciji koja zahtijeva novi način shvatanja života i nove oblike ponašanja. Klijenti će od Banke dobiti poziv da se pridruže webinaru koji sadrži detaljnije informacije, nakon čega se trebaju registrovati. Učešće na webinaru je besplatno, a po završetku predavanja klijenti imaju priliku da predavaču postave pitanja.