Wizz Air potvrđuje poziciju najzelenijeg izbora za avioputovanja

0
466
Wizz Air poziva kreativne talente da dizajniraju novu livreju za jedan od svojih Airbus A321neo

Wizz Air je danas potvrdio vodeću poziciju u industriji kao najzelenijeg izbora za putovanje avionom lansiranjem kampanje ‘Wizz Air – Fly the Greenest’ (Wizz Air – Letite s najzelenijima).
U okviru kampanje održivosti za podizanje svijesti o poziciji najzelenijeg izbora za avioputovanja, izvršni direktor aviokompanije Jozsef Varadi napisao je otvoreno pismo klijentima u kojem je predstavio sedam razloga zašto je Wizz Air najzeleniji izbor i pozvao ih da, kada budu odlučivali o letenju, donesu ispravku odluku.
Wizz Air je najbrže rastuća aviokompanija u Evropi i nastoji opsluživati sve više putnika svakog dana na najodrživiji mogući način. Ako odlučite letjeti, donosimo sedam razloga koje trebate uzeti u obzir:
1. Putnik koji putuje Wizz Airom imat će prosječni CO2 otisak tek 57,2 grama po pređenom kilometru (prije Covid-19). Kada bi svaka aviokompanija bila efikasna kao Wizz Air, evropske emisije CO2 od avijacije smanjile bi se preko noći za 34%.
2. Wizz Air ne leti polupraznim avionima kako bi izbjegao nepotrebno zagađenje.
3. Wizz Air nema sjedišta u biznis klasi, koje su još jedan primjer nepotrebnih emisija.
4. Aviokompanija leti samo na direktnim linijama. Jedno polijetanje, jedno slijetanje, bez presjedanja, bez dodatnog sagorijevanja goriva.
5. Wizz Air ima najmlađu, najmoderniju flotu među evropskim konkurentskim aviokompanijama sa više od 50 aviona.
6. Aviokompanija koristi motore i avione svjetske klase, ključne za niske emisije.
7. Nijedna linija Wizz Aira nema direktnu alternativu vozom s kojom putovanje traje ispod četiri sata.
Wizz Air je ponosan što ima najnižu emisiju CO2 po putničkom kilometru u Evropi i posvećen je daljem smanjenju te emisije do 2030. godine za 25% u odnosu na nivoe iz 2019.
Wizz Air upravlja jednom od najmlađih flota na svijetu, koja se trenutno sastoji od 149 aviona iz porodice Airbus A320/1/neo, prosječne starosti od 5 godina – što je znatno ispod prosjeka u industriji koji iznosi oko 10 godina. Prosječna starost aviona ove aviokompanije smanjit će se na 3,6 godina do 2024., a još više, na čak 3,2 godine do 2026, što je pokazatelj stalne posvećenosti aviokompanije pitanjima održivosti.