Adria Airways će rasti izvan Slovenije

0
899
Arapski poduzetnik Munif Otman Tarmum je za robnu marku Adria Airways platio 33.400 eura

Adria Airways će tražiti mogućnosti razvoja izvan Slovenije. Govoreći jučer u Ljubljani, generalni direktor aviokompanije Sven Kukemelk, rekao je da Adria više nije prevoznik koji prometuje od Ljubljane do evropskih destinacija te da imaju spoljne operacije, bazu u Prištini, usluge za Lufthansu, Austiran, Luxair i Swiss.
“Adria je na dobrom putu da postane jak regionalni igrač. Nemamo previše izbora. Slovenačko tržište neće rasti, a rast će biti negdje drugdje”, kazao je Kukemelk.
Ova izjava Kukemelka samo je potvrda ono što je prošle nedjelje izjavio generalni direktor Holger Kowarsch, rekavši da su mogućnosti Adrie Airwaysa da raste iz Ljubljane ograničene. Iznio je i podatak da su prošle godine prevezli 1,2 miliona putnika, a samo 400.000 njih bilo je u i van Ljubljane, a ostatak su transferi.
U 2014. godini, Adria (tada je bila u državnom vlasništvu) je razvila šestogodišnju strategiju rasta koja je uključivala otvaranje četiri do šest novih baza u Evropi. U to vrijeme njen izvršni direktor Mark Anžur priznao je da je slovensko tržište malo i da ne raste, navodeći da čak 70% prihoda stiže izvan njihovog glavnog tržišta.
Adria je zatvorila svoje baze u Lodzu u Poljskoj 2017. i Paderbornu u Njemačkoj prošle godine. Prethodno je razmatrana mogućnost stacioniranja aviona u Klagenfurtu u Austriji, kao i u Veroni, Bratislavi i Bernu.
U nastojanju da se afirmiše kao važan evropski regionalni avioprevoznik, Adria je juče saopštila da je potpisala ugovor sa danskom kompanijom Northern Aerotech o pružanju usluga održavanja čitave flote aviokompanije, u Ljubljani i Luganu, prenosi portal Ex-Yu Aviation. Ugovor će uključivati ​​linijsko održavanje i servisiranje aviona (AOG). Novi ugovor stupa na snagu 1. septembra.