Atlantic prodao PharmaS Grupi kompaniju Fidifarm

Atlantic Grupa prodajom Fidifarma nastavlja sa strategijom dezinvestiranja non-core segmenata poslovanja

0
970
Prema projekcijama DEP-a, prosječna plate u BiH ove godine imat će rast od 3,3 posto

Atlantic Grupa i PharmaS Group danas su potpisali ugovor o kupoprodaji kompanije Fidifarm, u čijem je vlasništvu vodeći hrvatski brend dodataka prehrani Dietpharm.
Pharmas će, osim cjelokupnog portfolia i zaposlenika Fidifarma, preuzeti i Multivitu, regionalni brend dodataka prehrani u vlasništvu Atlantic Grupe, čiji je proizvod Multivita lider u segmentu vitamina C u šumećoj formi na ruskom tržištu. Fidifarm je u 2018. godini ostvario prihod od prodaje u visini od 9,4 miliona eura, a Multivita prihod od oko četiri miliona eura. Zaključenje transakcije očekuje se krajem godine.
“Atlantic Grupa prodajom Fidifarma nastavlja sa strategijom dezinvestiranja non-core segmenata poslovanja. Riječ je o uspješnoj kompaniji s kvalitetnim brendovima koji s dodatnim fokusom imaju još veći potencijal rasta. U Pharmasu smo našli partnera koji prepoznaje i vrijednost brenda Dietpharm i ljudi koji iza njega stoje, kao i prostor za dodatni razvoj poslovanja, što nas čini izuzetno zadovoljnima ovom transakcijom. Atlantic Grupa nastavlja s fokusom na razvoj svojih glavnih kategorija, s potrošačem u središtu svih poslovnih aktivnosti“, istakla je potpredsjednica Atlantic Grupe za Poslovni razvoj i strategiju, Lada Tedeschi Fiorio.
“Izuzetno nam je drago što će se uspješnoj priči razvoja PharmaS-a pridružiti i brendoviDietpharm i Multivita. Vrijednost brenda Dietpharm decenijamaje poznata u Hrvatskoj i regiji te predstavlja fokus našeg budućeg razvoja. Ovom akvizicijom osnažuje se položaj PharmaSa na tržištu regije unutar Consumer Health Care poslovanja, čime pokazujemo usmjerenost kompanije prema oba naša programa, receptnom i bezreceptnom. PharmaSće se i dalje voditi strategijom koja će se fokusirati na inovativne formule u razvoju svojih proizvoda“, izjavio je predsjednik Uprave PharmaS Grupe Jerko Jakšić.
Atlantic Grupaod početka prošle godine implementira strategiju fokusa na svoje glavne kategorije i brendove, kako bi zadržala i unaprijedila njihovu relevantnost kod potrošača. U tom kontekstu usmjerava se i daljnji razvoj internacionalizacije poslovanja, s fokusom na brendove koji su dokazali međunarodni potencijal i čije su pozicije potrošači verifikovali.
Uz glavne kategorije roba široke potrošnje koje čine kafa, pića, delikatesni namazi te slatki i slani snack, kompanija fokus takođe usmjerava na daljnji rast i razvoj distribucije kao važne poluge poslovanja, te ljekarničkog lanca Farmacia.
PharmaS Grupa je danas druga po veličini generička kompanija u hrvatskom bolničkom poslovanju, prošle je godine ojačala svoj receptni portfolio akvizicijom hrvatske podružnice Ciple, a ove godine zaokružuje 10 godina poslovanja. U bezreceptnom segmentu 2018. godinu je obilježilo otvaranje ruskog tržišta i prodaja od preko 2miliona pakovanja proizvoda iz vlastitog razvoja (ProBalans i ProBalansbaby). Ove je godine PharmaS zaključio globalni ugovor s američkom kompanijom Abbott za izvoz portfolia u preko 60 zemalja svijeta, a novom akvizicijom kompanija nastavlja s fokusom na širenje poslovanja u Consumer Health Care segmentu u regiji i na internacionalnim tržištima, osnažujući svoj tim vrhunskim stručnjacima i proizvodima.