Bingo grupacija preuzela marketinšku agenciju Via Media

0
185
Agencija Via Media postaje sastavni dio Bingo grupacije

Bingo grupacija je sklopila dogovor o akviziciji sa bh. marketinškom agencijom Via Media, čime sarajevska agencija postaje njen sastavni dio. Kroz ovu akviziciju, grupacija pokazuje opredijeljenost za strateško investiranje u domaće potencijale i širenje poslovnog portfelja, saopćeno je.
“Ova akvizicija za nas je posebna, jer je prva ove vrste u našoj grupaciji i jedna od najvećih u regionalnoj komunikacijskoj i kreativnoj industriji. Via Media, poznata po kreativnosti i stručnosti, grupaciji donosi nove mogućnosti i snažnu podršku u razvoju marketinga, s ciljem još jačeg pozicioniranje na tržištu, uz ubrzani razvoj svih brendova u vlasništvu kompanije”, izjavila je Ljiljana Kunosić, CEO Bingo Tuzla.
Agencija će nastaviti pružati usluge svim klijentima.
“Ispred nas je uzbudljivo, novo poglavlje u razvoju Via Medie, domaće agencije, s internacionalnim renomeom. Imamo veliki potencijal za kreiranje pozitivnih promjena i inovacija na tržištu. Oduševljeni smo mogućnostima onoga što možemo postići zajedno”, rekla je Vesna Beganović, partner i član uprave za strateški razvoj i inovacije, Via Media.
Partneri i osnivači agencije, Vesna Beganović i Berin Tuzlić, ostaju suvlasnici, dok poziciju CEO-a agencije preuzima Haris Mujanović.
“Pred nama je jedan uzbudljiv period, u kojem želimo Bingo, kao vodeći bh. maloprodajni lanac, te grupaciju u cijelosti, pretvoriti u poligon za stvaranje novih, jakih domaćih brendova sa regionalnim prisustvom. Naš zajednički model djelovanja će transformisati industriju i otvoriti nove perspektive”, izjavio je Mujanović.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here