FlixBus jača poziciju na francuskom tržištu, ali i u Evropi

0
623
Eurolines i Isilines brendovi uskoro u zelenoj mreži

Međunarodni prijevoznici FlixBus i Transdef Group ulaze u ekskluzivne pregovore o preuzimanju međugradskih autobusnih linija koje prometuju pod imenom Eurolines i Isilines. Time će FlixBus ojačati svoju poziciju u Francuskoj te proširiti mrežu FlixBus autobusnih linija diljem Evrope.
“Ova akvizicija ojačat će našu poziciju na francuskom tržištu te nam omogućiti daljnje širenje tržištem integriranjem Eurolines i Isilines međugradskih autobusnih linija. S ovom integracijom FlixBus će moći ponuditi još potpuniju mrežu linija”, izjavio je Jochen Engert, osnivač i CEO FlixBusa.
Eurolines međugradske linije posluju u Francuskoj, Nizozemskoj, Belgiji, Češkoj i Španiji s mrežom svojih linija kroz 25 evropskih zemalja. Isilines brend je pak zadužen za poslovanje unutar Francuske. Ovim potezom, FlixBus će ojačati svoju poziciju na tržištu, te putnicima omogućiti potpuniju mrežu linija te još jednostavnije putovanje diljem Evrope.
“Odluka da uđemo u ekskluzivne pregovore s FlixBusom po pitanju preuzimanja Eurolines međugradskih linija u skladu je s Transdev Group strateškim planom. Na ovaj način ćemo usmjeriti naše resurse na naš primarni posao, odnosno javni prijevoz i B2B usluge transporta”, izjavio je Thierry Mallet, CEO za Transdev Group.
Prije konačne integracije jedan od ključnih ciljeva za obje strane jest konzultirati se s radničkim vijećima tokom preuzimanja.
U 2018. godini FlixBus je preveo 45 miliona putnika diljem Evrope i SAD-a. Kao kombinacija tehnološkog start-upa, komercijalne platforme i prijevozničke kompanije, FlixBus je osnovao mrežu linija koja se proteže kroz 29 država. Ove godine u planu je uslugu proširiti na Rusiju te značajno proširiti mrežu linija u SAD-u.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here