Kia Motors predstavila Plan S, do 2025. izdvojit će 25 milijardi dolara

0
980
Kijin Plan S preusmjerit će poslovanje na električna i autonomna vozila i usluge mobilnosti

Korporacija Kia Motors nedavno je predstavila ‘Plan S’, svoju srednjoročnu i dugoročnu strategiju, namijenjenu progresivnom uspostavljanju vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti, koja uključuje elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnost vozila.
Strategija Plan S donosi ‘iskorak’ iz poslovnog sistema, koji se temelji na fokusiranosti na vozila s motorima na unutrašnje sagorijevanje, na onaj koji u fokus stavlja električna vozila (EV) i pojedincima ili kompanijama prilagođene usluge mobilnosti. Kijine neprestane inovacije i povećanje dobiti će podržati dvokanalni Plan S, koji će se preusmjeriti na električna i autonomna vozila i usluge mobilnosti.
Do kraja 2025. godine Kia namjerava ponuditi 11 novih potpuno električnih modela. Sa njima bi ovaj brend trebao sebi osigurati 6,6% tržišni udio na globalnom tržištu električnih vozila (bez Kine), dok bi istovremeno 25% Kijine prodaje predstavljala ekološki prihvatljivija vozila.

Cilj je do 2026. godišnje prodati 500.000 EV-ova i milion ekoloških vozila

Na globalnom tržištu EV-ova, koje bi trebalo masovnije zaživjeti 2026. godine, Kia želi godišnje prodati pola miliona električnih vozila i milion ekološki prihvatljivijih vozila (bez Kine).
Južnokorejski velikan će za svoj Plan S do 2025. ukupno izdvojiti 25 milijardi dolara, što bi mu trebalo omogućiti liderski položaj na području elektrifikacije i diverzifikacije poslovanja.
Kia do kraja 2025. želi dostići 6% operativnog profita i 10,6% prinosa na kapital (ROE), čime bi obezbijedila nužni kapital i maksimizirala vrijednost za svoje dioničare.
Plan S je odvažan i preduzetan plan prelaska na poslovanje budućnosti, koje se temelji na dva stuba: električna vozila i usluge mobilnosti. Plan je da postavi stranke na prvo mjesto te da ponovo ojača inovacije razvojem proizvoda i usluga koje kupcima nude nova iskustva.
S Planom S će se Kia fokusirati na dva strateška cilja: (1) vodeću ulogu kod popularizacije električnih vozila i (2) širenje usluga mobilnosti za električna i autonomna vozila, kao i ulazak na tržište namjenskih vozila (PBV).
Kia će se s prihvatanjem strategije razlikovanja proizvoda (npr. s isključivo električnim modelima) i inovacijama fokusirati na zauzimanje vodećeg položaja na globalnom tržištu električnih vozila.
Kia je u maju 2019. godine postala suvlasnik Rimac Automobili, koji proizvodi sportska električna vozila, a u septembru iste godine i kompanije IONITY specijalizirane za uspostavljanje mreže brzih punionica. Investicija u IONITY ključna je za razvoj Kijine infrastrukture brzih punionica u Evropi i drugdje.