Mastercard proširuje strateško partnerstvo sa kompanijom AEVI

AEVI i MPGS će se kroz partnerstvo prvenstveno fokusirati na Evropu, sa dodatnim mogućnostima za širenje usluga

0
184
AEVI i Mastercard se udružuju kako bi pojednostavili iskustvo kupovine putem više kanala

AEVI i Mastercard Payment Gateway Services (MPGS) najavili su proširenje svog partnerstva kako bi pojednostavili višekanalno iskustvo kupovine korištenjem tehnologija i dosega koje obje kompanije imaju.
AEVI integrira plaćanja i podatke putem svih korisničkih kanala pružajući otvorenu platformu nezavisnu kako od uređaja, tako i od pojedinačnih rješenja. Ova platforma, u kombinaciji sa sveobuhvatnim MPGS uslugama za digitalni gateway (virtuelni POS uređaj koji omogućava prihvat kartičnih plaćanja na internetu), za trgovce predstavlja još jedan izbor koji dovodi plaćanja upravo tamo gdje je korisnik – kroz više dodirnih tačaka u prodavnicamai online.
AEVI i MPGS će se kroz partnerstvo prvenstveno fokusirati na Evropu, sa dodatnim mogućnostima za širenje usluga. Omogućavanjem olakšanog pristupa bilo kojoj tehnologiji plaćanja i poslovnom rješenju, partnerstvo će pomoći bankama, bankama prihvatiocima, pružaocima rješenja za plaćanje, nezavisnim prodajnim organizacijamai nezavisnim dobavljačima softvera da povećaju digitalnu efikasnost i unaprijede inovacije u okviru svojih platnih iskustava.
Pored razvoja poslovne saradnje, Mastercard postaje manjinski investitor u kompaniji AEVI, zajedno sa postojećim dioničarima Diebold Nixdorf, HPE Growth Capital i Schroder Adveq, pri tom će Diebold Nixdor ostati većinski dioničar. Finansijski uslovi ulaganja nisu objavljeni.
Mike Camerling, izvršni direktor u kompaniji AEVI rekao je da će komercijalni odnos i ulaganje u kapital koje najavljuju Mastercard i AEVI, pomoći da kompanija AEVI brže ostvari svoj cilj da postane standardna platforma u industriji za integraciju plaćanja licem u lice.
“AEVI će biti u boljoj poziciji da pruži podršku svim svojim korisnicima, te da istraži više tržišnih prilika kao i da to čini brže“, dodao je Camerling.
“Više nego ikada ranije, mi vidimo usklađivanje digitalnih i fizičkih kanala plaćanja kao ključni pokretač unaprjeđenja korisničkog iskustva. Nastojat ćemo se osloniti na ovu saradnju i prošireni odnos kako bismo podržali naše zajedničke korisnike trgovce i partnere u njihovim nastojanjima da razvijaju i jačaju potrošačke odnose“, izjavio je Keith Douglas, izvršni potpredsjednik MPGS-a.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here