Nestlé u prva tri kvartala zabilježio organski rast od 3,5%

0
303
Poslovanje Nestlé SEM tržišta za prvu polovinu 2021. dosegla je 11,1% organskog rasta

Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu predstavila je poslovne rezultate za prvih devet mjeseci ove godine, te se osvrnula na dosadašnje poslovanje u vrijeme Covid-19 pandemije.
Nestlé je u prva tri ovogodišnja kvartala zabilježila organski rast od 3,5%, sa stvarnim internim rastom (RIG) od 3,3% i rastom cijena od 0,2%. Rast je podržan kontinuiranim snažnim zamahom u obje Amerike, te poslovanjem kompanija Purina PetCare i Nestlé Health Science. Zona Azije, Oceanije i subsaharske Afrikeje u trećem tromjesečju zabilježila organski rast od 4,5%.
U prvih devet mjeseci 2020. prodaja imovine i devizno poslovanje smanjili su prodaju za 12,9%. Ukupna objavljena prodaja smanjila se za 9,4% na 61,9 milijardi švicarskih franaka (u usporedbi sa 68,4 milijardi CHF u prvih devet mjeseci 2019. godine).
Trenutne strateške revizije kompanije odvijaju se u potpunosti prema planu. Postignut je daljnji napredak u upravljanju portfolijem. Akvizicija kompanije Aimmune Therapeutics završena je 13. septembra 2020. godine.
Ažurirani su cjelogodišnji izgledi za 2020. godinu: Nestlé očekuje cjelogodišnji rast organske prodaje od oko 3%. Očekuje se poboljšanje interno usklađene profitne marže i rast usklađene zarade po dionici u stalnoj valuti i učinkovitost kapitala.
Pandemija Covid-19 i dalje različito utječe na organski rast, osobito s obzirom na kategoriju proizvoda i prodajni kanal. Kada je riječ o kategorijama proizvoda, potražnja za potrošnjom u domu, provjerenim markama i proizvodima s pozitivnim učincima na zdravlje je i dalje snažna. Proizvodi Purina PetCare, mliječni proizvodi, kafa za kućanstva i proizvodi Nestlé Health Science nastavljaju bilježiti snažan rast. Poslovanje slatkišima i vodom bilježi pad prodaje, što odražava njihovu jaku izloženost kanalima prodaje izvan doma i potrošnji u pokretu.
Kada je riječ o prodajnim kanalima, trgovina na malo značajno se ubrzala, što odražava kontinuiranu povišenu potražnju za potrošnjom u domu. Rast kanala izvan doma i dalje je značajno negativan, uz ublažavanje pada prodaje u trećem tromjesečju. E-prodaja porasla je za 47,6%, što predstavlja 12,3% ukupne prodaje Grupe, uz kontinuirani snažni zamah u svim drugim kategorijama.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here