
Porsche 911 GT3 je najbrži serijski automobil sa ručnim mjenjačem na Nürburgring Nordschleife. Porsche brand ambasador Jörg Bergmeister srušio je prethodni rekord, koji je držao konkurent sa znatno snažnijim motorom, za više od 9,5 sekundi.
Zbog opsežnog daljnjeg razvoja svih komponenti relevantnih za performanse, ručni 911 GT3 sa Weissach paketom bio je čak 3.633 sekunde brži od prethodnog modela (992.1) sa Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK).
“Sve više i više kupaca 911 GT3 odlučuje se za šestostepeni ručni mjenjač. I sve češće i češće nas ovi kupci pitaju koliko bi brz bio 911 GT3 s ručnim mjenjačem na Nordschleife. Sada smo odgovorili na ovo pitanje i – iako znamo da je varijanta s PDK znatno brža – vozili smo naše službeno vrijeme kruga s ručnim šestostepenim mjenjačem. Čak i bez automatiziranog, super-brzog i preciznog mijenjanja brzina PDK-a, i sa konvencionalnim umjesto elektronički kontrolisanim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem, novi 911 GT3 je smanjio oko 3,6 sekundi u odnosu na svog prethodnika sa PDK-om”, kaže Andreas Preuninger, direktor GT Model Line.
Testiranje je obavljeno sunčanog kasnog poslijepodneva, sa temperaturom okoline od 12 stepeni i temperaturom staze od 27 stepeni. Bergmeister je krenuo na stazu dugu 20,832 kilometara u 375 kW (510 KS) 911 GT3 sa Weissach paketom. Kao i u službenom krugu prethodnog modela, automobil je bio opremljen Michelin Pilot Sport Cup2 R gumama (255/35 R20 sprijeda i 315/30 R21 straga).
“Kada smo odlučili postaviti službeno vrijeme kruga novog 911 GT3 s ručnim mjenjačem, prirodno smo pogledali tko je na vrhu ljestvice,” kaže Preuninger. Takmičaru je trebalo 7:01.300 minuta da završi krug skraćene verzije staze od 20,6 kilometara. To odgovara vremenu od oko 7:05.800 minuta na punom krugu od 20.832 kilometra. Ovo je bilo vrijeme za pobjedu. Pod notarskim nadzorom, tajmer je stao na 6:56.294 minuta za novi 911 GT3, poboljšavajući prethodni rekord za više od 9.5 sekundi.
“Novi 911 GT3 ulijeva još više samopouzdanja na granici od prethodnog modela. Bio sam brži u gotovo svakom zavoju. Puno smo naučili od 911 GT3 RS, posebno sa šasijom. Automobil je mnogo stabilniji na neravninama i preko ivičnjaka. A zahvaljujući osam posto kraćem prijenosnom omjeru, primjetno je više pogona sa zadnje osovine pri ubrzavanju s istom snagom motora. Čak i ako bi bilo nekoliko sekundi brže sa sedmostepenim PDK-om – sa šestostepenim ručnim mjenjačem definitivno sam imao više posla u brzom krugu – i stoga je bilo još zabavnije”, kaže Bergmeister, opisujući upravljanje sportskim automobilom.