Organski rast kompanije Nestlé u prvom kvartalu dostigao 7,7%

0
416
U prognozi za cijelu 2023. godinu Nestlé očekuje organski rast prodaje između sedam i osam posto

Nestlé je danas predstavio rezultate poslovanja za prva tri mjeseca 2021. godine. Iako u vrlo izazovnom okruženju, kompanija Nestlé je uspjela da nakon uspješne 2020. nastavi sa poboljšanjem organskog rasta i profitabilnosti i u ovoj godini.
Organski rast ove vodeće svjetske prehrambene kompanije u prvom kvartalu ove godine dostigao je 7,7%, uz stvarni unutarnji rast od 6,4% i rastom cijene od 1,2%.
Devizni promet u prvom tromjesečju smanjio je prodaju za 5,3% zbog kontinuiranog uvažavanja švicarskih franaka u odnosu na većinu valuta. Neto dezinvestiranje imalo je negativan utjecaj od 1,0%. Zbog toga je ukupna prijavljena prodaja porasla za 1,3% na 21,1 milijardu CHF (3m-2020: CHF 20,8 milijardi).
Potvrđena su predviđanja za cijelu 2021. godinu: nastavak povećanja organskog rasta prodaje prema srednjoj jednocifrenoj stopi. Temeljna operativna profitna marža trgovanja s kontinuiranim umjerenim poboljšanjem. Očekuje se da će se temeljna zarada po dionici u stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala povećati.
“Imali smo izvrstan početak godine, postigavši snažan organski rast prodaje u prvom tromjesečju: na nivou Jugoistočnog tržišta 4,6%, dok je u regiji Sjevernog Jadrana (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) organski rast iznosio čak 7,7%. Nastavljamo s podrškom lokalnim zajednicama – više od 55.000 CHF donirano je lokalnim organizacijama Crvenog križa i bankama hrane. Također, direktno radimo sa državnim vlastima u BiH kako bismo pružili podršku i ubrzali lokalne programe vakcinacije”, izjavio je Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija i Bosna i Hercegovina.
Prema kategoriji proizvoda, ključni pokretači rasta na globalnom nivou bili su kafa i hrana za kućne ljubimce potaknuta kontinuiranim zamahom u e-trgovini i novim lansiranjima proizvoda. Kafa je zabilježila dvocifreni rast, uz snažnu potražnju za proizvodima marke Nescafé i Starbucks. Kulinarski asortiman bilježi visok jednocifreni rast, predvođen Maggi začinima, Garden Gourmetom i nedavno stečenim biznisom Mindful Chef.
Segment dječje hrane bilježi negativan rast zbog gomilanja zaliha potrošača u martu prošle godine i niže stope nataliteta u kontekstu pandemije. Kategorije Vode i Nestlé Professional izvijestili su o smanjenju prodaje, uz poboljšanje pred kraj tromjesečja.