Pandemija i život u karantinu: Rekorde u online kupovini bilježe osnovne namirnice

Život u izolaciji donio je porast konzumiranja virtuelnih iskustava za 30 posto - od filma do fitnesa

0
833
Mastercard istraživanje: Online kupovina u izolaciji

Online kupovina je nadmašila sve druge oblike potrošnje u proteklom mjesecu. Više od polovine evropskih kupaca (57%) izjavilo je da više nego ikada kupuju online, a primjetan je i rekordan broj prijava na virtuelna, online iskustva kao što su kućni fitnes, prijavljivanje na online stranice za filmove, TV i online učenje u karantinu.
Istaživanje kompanije Mastercard iz maja 2020. godine, a koje je sprovedeno na 15 tržišta i na uzorku od 12.500 osoba, otkrilo je da svaki treći Evropljanin (30%) troši više novaca na online virtuelna iskustva, dvije od tri osobe (58%) gledaju TV ili filmove preko online pretplata na stranicama, više od četvrtine (26%) prisustvuje virtuelnim vježbama, dok 24% virtuelno obilazi muzeje i druge sadržaje.
Prema istraživanju, trenutni način života nas je učinio i velikodušnijima, jer više od četvrtine ispitanika (28%) je izvršilo online donaciju proteklog mjeseca, a 14% je po prvi put izvršilo donaciju u poređenju sa rezultatima od prošle godine.
Evropljni koriste dodatno vrijeme u karantinu kao priliku da online nauče neke nove vještine. Dvije od pet osoba (37%) koriste online bankarstvo, više od četvrtine (28%) nabavlja svoje lijekove online, dok trećina (31%) uči kuhati uz pomoć online tutorijala.
Svaka deseta osoba (10%) uči da programira, 7% uči svirati muzički instrument online, a 14% prati online instrukcije za šišanje kose.
Pored povećanja od 36% u online kupovini osnovnih životnih namirnica, još neki od najpopularnijih trendova su i porast online kupovine knjiga (32%), mašinica za kosu (19%) i opreme za vježbanje kao što su tegovi i podloge za vježbanje (13%).
Istraživanje je također otkrilo da online kupovne navike oslikavaju ponašanja u stvarnom životu, pa četiri od pet korisnika (81%) su tipični detaljisti koji satima pretražuju različite stranice kako bi našli najbolju ponudu, dvije od tri osobe (66%) su ‘razgledači’ koji kažu da redovno prave liste želja proizvoda, ali ih rijetko kada i kupuju. Polovina novih online kupaca (51%) kaže da je ostala lojalna standardnom načinu kupovine.
Skoro svi (87%) vode računa o tome šta kupuju online, dok 65% brine da ne postane žrtva online prevara. U pokušaju da održi bezbjednost online kupovine, četiri od pet Evropljana (81%) teži da kupuje od poznatih trgovaca, 80% provjerava recenzije i sajt sa koga kupuju, a trećina (31%) konktaktira novog ili nepoznatog trgovca prije nego što izvrši kupovinu.