Prihod Atlantic Grupe u devet mjeseci 518 milliona eura

0
1038
Atlantic Grupa: Troškovi poslovanja i dalje visoki, odlični prodajni rezultati omogućili rast profitabilnosti

Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci 2018. ostvarila ukupni prihod od 518 milliona eura pri čemu su prihodi od prodaje organski rasli za 3,7 posto u odnosu na isti period prošle godine, dok je blagi nominalni pad prihoda od prodaje od 0,5% rezultat prošlogodišnje prodaje proizvodnje sportske prehrane belgijskom partneru i izostanka s tim povezanih prihoda od uslužne proizvodnje.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 70 milliona eura i veća je za 18,9%, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla čak 34,4%, na 42,3 miliona eura.
“Možemo zaključiti da će 2018. biti još jedna uspješna godina za Atlantic Grupu, u kojoj smo ojačali korporativne prakse, kao i naše brendove. Atlantic je kao prvi izdavatelj prešao sa Službenog u Vodeće tržište Zagrebačke berze, a uslijedila je i prva nagrada za odnose sa investitorima. Naš brend Argeta – postao je evropski lider, dok redizajnirana Cockta ostvaruje izvanredne prodajne rezultate. Uz osnaženi distributivni asortiman nastavili smo i s poboljšanjima u organizaciji distribucije, te sa dezinvestiranjem ‘non-core’ poslovnih operacija“, istakao je predsjednik Uprave Emil Tedeski.
Među brojnim inicijativama iz razvoja sopstvenog asortimana, posebno se ističe Argeta, koja se nakon uspješnog pokretanja proizvodnje u SAD-u prošle godine, u ovoj godini utvrdila kao mesni namaz broj jedan u Evropi.
Redizajnirana Cockta je ostvarila zavidne prodajne rezultate, s ukupnim rastom u HoReCa segmentu od čak 47 posto. U nastavku strategije dezinvestiranja manjih poslovnih operacija, u julu je sa renomiranom kompanijom Magdis iz Zagreba, potpisan ugovor o kupoprodaji društva Neva, koje okuplja poznate kozmetičke brendove Melem, Plidenta i Rosal.
Najznačajniji rast u distributivnom poslovanju Atlantic Grupe u devet mjeseci 2018. ostvarila su tržišta Hrvatske s rastom od 9,6% i Srbije s rastom od 5,6%, a slijede Slovenija koja je rasla 5,5% i BiH s rastom od 4,0%.
U ukupnoj prodaji, sopstveni brendovi čine 68,9%, brendovi principala u distribuciji 23,0%, apotekarski lanac Farmacia sa 7,9% i proizvodnja privatnih robnih marki za treće strane 0,2%.