Atlantic Grupa: Blagi pad prihoda pod uticajem Covid-19, u prvom kvartalu neto dobit manja za 5,3%

Atlantic Grupa je u martu lansirala novu čokoladu pod brendom Jimmy Fantastic i okončala pripreme za lansiranje drugog novog brenda iz vlastitog razvoja, Boom Box

0
307
Značajan rast prihoda Atlantic Grupe uz velike inflatorne pritiske

Iako je poslovanje više od godinu dana pod uticajem pandemije Covid-19, Atlantic Grupa u prvom kvartalu 2021. bilježi tek manji pad prihoda od prodaje, koji iznose167 miliona eura što je 2,4% manje u odnosu na isti period prošle godine.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 22,4 miliona eura i niža je za 7,4%, dok neto dobit iznosi 11,3 miliona eura i bilježi pad od 5,3%. Blagi pad u odnosu na uporedivo razdoblje prošle godine posljedica je značajnih ograničenja u radu ugostiteljskih objekata kao i drugih mjera za suzbijanje pandemije koje su uticale na smanjenu potrošnju van vlastitih domova kroz cijeli prvi kvartal ove godine, ali i povećane prodaje određenih kategorija, primarno Argete i Farmacije, u martu prošle godine, usljed stvaranja zaliha domaćinstva nakon izbijanja pandemije.

Emil Tedeschi

“Zadovoljni smo rezultatima ostvarenim u prvom kvartalu 2021. Atlantic Grupa pokazala je otpornost na krizu i stabilnost poslovnog modela, što je prepoznalo i tržište kapitala te smo ostvarili i istorijski najvišu cijenu dionice na Zagrebačkoj burzi. Uprkos krizi nastavljamo s planiranim investicijama potrebnim za dugoročan rast, među kojima se ističe ulaganje u novu tvornicu Argete u okolini Varaždina. Posebno me veseli lansiranje dvaju potpuno novih brendova razvijenih u Atlantic Grupi – visokokvalitetne mliječne čokolade JimmyFantastic i seta proizvoda na bazi zobi Boom Box. Naši prioriteti i u neizvjesnosti daljnjeg razvoja pandemije ostaju isti – zdravlje i sigurnost naših zaposlenika, osiguranje nesmetanog nastavka proizvodnje i kontinuiranog snabdijevanja naših kupaca i potrošača te društvena odgovornost u najširem smislu”, rekao je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.
Najbolji rezultat među poslovnim područjima ostvarili su poslovno područje Donat s rastom od 10,1%, Kafa kao pojedinačno najveća kategorija s rastom na tržištima Hrvatske, Austrije i Njemačke te Delikatesni namazi sa značajnim rastom na tržištima Njemačke, Švicarske i Švedske. Vlastiti brendovi učestvuju u prodaji sa 63,3%, brendovi vanjskih principala predstavljaju 27,2% ukupnog prihoda od prodaje, a apotekarski lanac Farmacia 9,5%.
Atlantic Grupa je, s obzirom na odličan razvoj poslovanja i planove rasta u kategoriji delikatesnih namaza, u martu započela ulaganje u izgradnju nove tvornice proizvoda pod robnom markom Argeta i to na području opštine Kneginec u okolini Varaždina. Investicija ukupne vrijednosti od oko 50 miliona eura započela je kupovinom zemljišta i odvijaće se u nekoliko faza, a novi proizvodni pogon prema planu bi trebao biti pušten u rad u roku od 15 mjeseci od izdavanja građevinske dozvole. Realizacijom svih faza projekta planirano je otvaranje i do 150 novih radnih mjesta.
Na tržište Hrvatske i Slovenije lansiran je također novi brend, visokokvalitetna mliječna čokolada JimmyFantastic, a za lansiranje je spremna i paleta proizvoda na bazi zobi pod brendom Boom Box.
U nastavku godine kompanija će se nastaviti fokusirati najačanje pozicije prepoznatljivih regionalnih brendova, internacionalizaciju (primarno Argete i Donata), podršku novim brendovima, razvoj distribucijskog poslovanja te moguća spajanja i akvizicije.