Samsung Electronics među pet najboljih globalnih brendova na Interbrand listi

Kompanija je na petom mjestu među 100 najboljih globalnih brendova sa vrijednošću brenda od 74,6 milijardi dolara, što je za 20% više u odnosu na 2020. godinu

0
420
Samsung je zauzeo peto mjesto sa vrijednošću brenda od 74,6 milijardi dolara

Prema Interbrand listi najboljih 100 globalnih brendova za 2021. godinu, objavljenoj jučer, brend Samsung je zauzeo peto mjesto sa vrijednošću brenda od 74,6 milijardi dolara. Zahvaljujući odličnim finansijskim rezultatima, koji su dostigli nivoe prije pandemije, vrijednost Samsung brenda tokom ove godine je skočila za 20%, što predstavlja najveći porast vrijednosti brenda od 2013. godine.
Prema Interbrand kriterijima, najveći utjecaj na rast vrijednosti brenda Samsung imali su:
– prelazak na sistem upravljanja koji je fokusiran na korisnike i formiranje zasebnog tima koji jezadužen isključivo za korisničko iskustvo;
– insistiranje naodrživom razvoju kao prioritetu, uključujući različite kampanje u oblasti društveno odgovornog poslovanja pod sloganom ‘Zajedno za sutra! Osnaživanje ljudi’, kao i veliki broj inicijativa na nivou cijele kompanije koje promovišu održivost – poput upotrebe ekološke ambalaže za TV uređaje i program Galaxy Upcycling;
– uvođenje inovativnih proizvoda uključujući Galaxy Z Flip3 5G, Neo QLED i linija kućnih aparata Bespoke;
– vodeća uloga u razvoju naprednih tehnologija kao što su vještačka inteligencija (VI), 5G, rješenja za automobilsku industriju i stalna ulaganja u oblast robotike.
“Prošlogodišnje pozicioniranje brenda Samsung Electronics na listu prvih pet u svijetu i nakon toga dvocifreni rast vrijednosti brenda ove godine, kao naš najveći skok vrijednosti brenda od 2013. godine, zaista ohrabruje. Nastavljamo primjenjivati model upravljanja koji je usmjeren ka kupcima. Na ovaj način upoznajemo potrebe naših kupaca širom svijeta i pokazujemo zahvalnost za ogromnu podršku koju od njih dobijamo”, izjavio je Janghi Li, direktor marketinga Samsung Electronicsa.
Interbrand ocjenjuje vrijednost brendova kompanija na osnovu sveobuhvatne analize višestrukih faktora kao što su finansijski rezultati, utjecaj na kupovinu i konkurentnost brenda.

Samsung je ponovo na Forbesovoj listi najboljih poslodavca

Tokom oktobra, Samsung je drugu godinu zaredom uvršten i na Forbsovu listu najboljih poslodavaca na svijetu. Kao globalna kompanija koja posluje i zapošljava ljude širom svijeta, Samsung je ponovo izabran za najboljeg poslodavca.
Forbes svake godine vrši anketu među oko 150.000 zaposlenih iz 58 zemalja koji rade za kompanije sa poslovanjem u različitim državama ili regionima. Ove godine su ispitanici ocjenjivali stepen zadovoljstva reakcijom svojih poslodavaca na Covid-19, kao i njihov imidž, ekonomski utjecaj, razvoj talenata, ravnopravnost spolova i društvenu odgovornost.