U Evropi je pod uticajem korona-krize prodaja novih automobila u februaru pala gotovo za petinu na godišnjem nivou, dok je u januaru pala za 24 posto. Prema podacima evropskog udruženja proizvođača automobila ACEA, u 26 zemalja EU (bez odataka za Maltu) u februaru je registrovano 771.486 novih automobila.
Pad prodaje u februaru zabilježen je na sva četiri vodeća evropska tržišta. Najveći pad je bio u Španiji, za 38,4 posto, dok je podaja u Italiji pala 12 posto na godišnjem nivou.
U Hrvatskoj je u februaru registrovan 3.421 novi automobil, što je za 4,3 posto manje nego u istom mjesecu lani, podaci su ACEA, prenosi Hina.
U prva dva ovogodišnja mjeseca u 26 zemalja EU-a registrovano je ukupno 1,4 miliona novih automobila, što je 21,7 posto manje nego u istom periodu lani, neposredno prije izbijanja pandemije koronavirusa.
Među četiri vodeća evropska tržišta najviše je u januaru i februaru pala prodaja novih automobila u Španiji, gdje je gotovo prepolovljena. Slijedi Njemačka gdje je prodaja pala za četvrtinu. Francuska i Italija imale blaži pad, za 14,2 odnosno 13,1 posto.