Sparkasse Bank dd BiH objavila je svoj godišnji izvještaj za 2017. godinu. Prema objavljenim rezultatima ovo je nastavak uspješnog poslovanja kojim banka potvrđuje svoju jačinu i stabilnost na tržištu.
“Izuzetno smo zadovoljnim činjenicom da smo potvrdili poziciju banke koja iz godine u godinu ostvaruje sve bolje poslovne rezultate i stiče sve veći broj klijenata kako među stanovništvom, tako i među privrednim subjektima. Nastavak kontinuiranog rasta u svim segmentima poslovanja rezultirao je i najbolje ostvarenim rezultatima do sada, uz ukupnu godišnju dobit od 19,8 miliona KM. Naš kreditni rast protvrđuje da smo bili izuzetno aktivni u segmentu kreditiranja te je kreditni portfolio banke povećan na 969 miliona KM, a aktiva preko 1,3 milijarde KM“, izjavio je Sanel Kusturica, predsjednik Uprave Sparkasse Bank.
Kusturica je istakao da su u godini u kojoj su obilježili 10 godina rada na bh. tržištu ostvarili i povećanje štednje stanovništva što ne pokazuje samo poslovni uspjeh, nego i veliko povjerenje koje građani i poslovni subjekti imaju u Sparkasse banku.
“Kontinuitet u rastu ostvaren je i u plasmanima kredita prema pravnim licima, u dijelu investicionih kredita blizu 20% u odnosu na proteklu godinu. U saradnji sa vlastima opštinskog i kantonalnog nivoa realizovali smo subvencionirane kreditne linije namjenjene upravo jačanju privrede. Činjenica da je preko 72% ukupnih plasmana Sparkasse Bank usmjereno prema pravnim licima, potvrđuje našu poslovnu orjentaciju podrške razvoju privrednog sektora“, rekao je Kusturica.
Prema svim pokazateljima aktive i adekvatnosti kapitala, Sparkasse Bank je i dalje u samom vrhu najstabilnijih banaka na tržištu. Nizak udio nekvalitetnih kredita, pokrivenost ukupnim rezervama, te kapitalna adekvatnost pruža mogućnost nastavka dugoročnog i održivog rasta.
U protekloj godini urađeno je mnogo i u dijelu razvoja novih digitalnih tehnoloških rješenja, koja klijentima olašavaju komunikaciju sa bankom te čine informacije o proizvodima i uslugama dostupne i kroz nove brzorastuće komunikacione platforme. Rješenje poput Sparkasse chata je naišlo na izuzetno dobar odziv od strane klijenata, jer je detaljna informacija o bankarskim proizvodima i uslugama dostupna kroz praktično samo par klikova kao i zakazivanje sastanka sa bankarskim službenikom, navode iz ove banke.
U dijelu društvene odgovornosti, Sparkasse Bank i dalje ostaje dosljedna svojoj opredjeljenosti podrške lokalnoj zajednici u kojoj posluje, kroz finansiranje velikog broja projekata iz oblasti sporta, socijalnog poduzetništva, edukacije i kulture.
Sparkasse Bank: Preko 72% ukupnih plasmana usmjereno privrednom sektoru
Uz godišnju dobit od 19,8 miliona KM, kreditni portfolio banke povećan na 969 miliona KM, a aktive preko 1,3 milijarde KM